Besvarat

Vad är förmedlade betaltjänster?

  • 5 September 2018
  • 8 svar
  • 2852 visningar

Hej varför lägger ni till förmedlade tjänster på fakturan när det jag köpt har dragits från mitt konto redan?! Vad har jag gjort för förmedlande tjänster med er för 224kr?
icon

Bäst svar av Pettersson 5 September 2018, 22:49

Visa original

8 svar

Användarnivå 5
Emblem +10
Hej Kanske!

Nu kan jag inte se din faktura men om du vill veta vad det är för tjänster som har förmedlats förslår jag att du tar en titt på fakturaspecifikationen.

Där ska det framgå vilken förmedlad tjänst som beloppen gäller och oftast finns där även kontaktnummer till företaget bakom den förmedlade tjänsten.
Hur kan du inte se? Vad har ni att jobba med? Jag har inte köpt nån förmedlande tjänst för 224kr
Förmedlad tjänst är det nåt köp med mobilen? Det jag köper med mobilen dras på mitt konto
Användarnivå 7
Emblem +40
Hej!

Här på forumet så jobbar inte alla på 3, utan här får man svar på mer generella frågor, teknisk support och dylikt. Har man frågor om detaljer i sitt avtal eller frågor om specifika debiteringar på fakturor, är det bäst att ringa till 3s kundtjänst. Du når kundtjänst på 0735-300 400 - öppet 8-20 på vardagar.

Om det står "förmedlade tjänster" på fakturan innebär det däremot generellt tjänster som: köp av ringsignaler, annonsprenumerationer, nummerupplysningar, bussbiljetter eller liknande. Betalsamtal och betalsms lite mer öppet förklarat. På din fakturaspecifikan kan du se exakt vad som har kostat pengar och oftast till vilket företag pengarna har gått. Fakturaspecifikationen och detaljspecifikationen hittar du inne på Mitt3 under faktura-fliken.

Om du inte lyckas lista ut vad det är som har kostat, hjälper kundtjänst dig. Numret och öppettiden hittar du ovan. Lycka till! 🙂
Användarnivå 5
Emblem +10
Hur kan du inte se? Vad har ni att jobba med? Jag har inte köpt nån förmedlande tjänst för 224kr

Jag vill bara upplysa dig om att du just nu befinner dig i 3Community - ett forum av och för 3:s kunder.

Det jag kan göra som en kund till en annan är att dela med mig av min kunskap och försöka hänvisa dig till var du kan finna informationen som besvarar din frågeställning, vilket jag gjorde i mitt första svar.

Vill du ha hjälp av någon som arbetar hos 3 får du vänta tills klockan 8 i morgon då Kundservice öppnar alternativt vända dig till 3:s Facebooksida men det finns ingen garanti för att du ska få svar där redan ikväll.
Tack snälla för din tid
jag ringer tre imorgon
Användarnivå 5
Emblem +10
Tack snälla för din tid
jag ringer tre imorgon


Det var så lite så.
Ha en trevlig kväll.

: )

På mitt faktura va 

1) För mer information se detaljspecifikation på tre.se/mitt3, kan även beställas via kundservice.

2) Dessa avser köp via t.ex. iTunes, Google Play eller Microsoft.

och jag ha Google one sa att tar dem pengarna genom 3

Svara