Hej alla här på 3 Community jag har ett förslag till dom som har hand om abonnemang systemet jag rekommenderar er att skaffa ett system där alla som är abonnemangs kund eller blir kund kan ha kostnadsfri förmån då menar jag att är abonnemangs kund hos3 ska man kunna höja eller sänka sin Surf och betala samma månadskostnad som har istället för att betala extra i månaden jag vill veta vad ni andra tycker om den idén som sagt är detta bara ett förslag så kommentera om ni tycker att de låter som en bra idé eller inte
Tja
Menar du att man ska kunna ändra abonnemangsform via Mitt3 och även att det surfen man väljer ska vara på samma kostnad oavsett surfmängd?
Men som marknaden ser ut idag är det nog inte ett alternativ eftersom användandet är väldigt individuellt hos privatkunder och det finns stora prisskillnader mellan det minsta och största abonnemanget.
Tack för du delar dina tankar och idéer
Jag är lite på samma spår som
Däremot gillar jag din idé kring möjligheten att byta abonnemangsform/surf själv via Mitt3. Vi tittar faktiskt på det redan idag och kommer att eventuellt erbjuda denna funktion om inte allt för lång tid! :)
Svara
Skriv in ditt användarnamn eller mejladress så skickar vi ett mejl till dig med instruktioner för att återställa ditt lösenord. 🔑