Prisgaranti

  • 22 November 2018
  • 3 svar
  • 713 visningar

Halloj!
Jag funderar på om någon prisgaranti kanske redan finns? Om inte kanske det vore ett trevligt alternativt.
Jag förnya mitt abonnemang nyligen och ser nu samma erbjudande under Black Week med priset sänkt och att surfmängden dessutom ökat rejält. Det känns riktigt surt men sånt är livet, däremot skulle någon form av prisgaranti kanske locka till sig nya kunder pga säkerheten och göra era befintliga kunder stanna hos er ännu längre.

Tack för mig. Och har ni någon befintlig lösning så hör gärna av er.
M.v.h
Marcus Söderberg

3 svar

Användarnivå 5
Emblem +9
Hej @Vattuman och tack för din feedback, absolut kommer jag att ta denna vidare till vår produktavdelning.
Vi har som sagt inte någon prisgaranti i dagsläget, men du kan alltid ringa returen inom 2 veckor och se om de kan ordna något!
Hej
Jag o min sambo skaffade abonnemang på varsin Samsung s9 nu på Black Friday. Ser nu att ni har samma erbjudande kvar plus att man får en Samsung platta på köpet vilket inte vi fick till våra abonnemang. Surt kan jag tycka så här kort tid efter vi skaffat dem. Jag undrar nu om ni har någon form av prisgaranti?
Mvh Madeleine Karlsson
Användarnivå 5
Emblem +36
Hej
Jag o min sambo skaffade abonnemang på varsin Samsung s9 nu på Black Friday. Ser nu att ni har samma erbjudande kvar plus att man får en Samsung platta på köpet vilket inte vi fick till våra abonnemang. Surt kan jag tycka så här kort tid efter vi skaffat dem. Jag undrar nu om ni har någon form av prisgaranti?
Mvh Madeleine Karlsson


Hej @Maddiz82 👋🏻

För att svara direkt på frågan, så har vi i dagsläget ingen prisgaranti.

Däremot så är erbjudandet vi har nu med surfplatta ej samma erbjudande som vi hade under Black Friday.

Jag anar att ni tecknat erbjudandet med Samsung S9 och abonnemanget 3Surfa 50GB för 399 kr/månad som vi hade under Black Friday. Erbjudandet vi har nu för 399 kr/månad samt en surfplatta är nämligen med 3Surfa 5GB.


Skulle du skaffa surfplatte-erbjudandet med 3Surfa 50GB så skulle det kosta 599 kr/månad, så jag tycker fortfarande att du gjort ett riktigt, riktigt grymt kap med erbjudandet på Black Friday! 👍🏻👌🏻

Svara