Hej alla på 3community och alla 3 resurser/personal jag vill börja med att säga att ni är en jätte bra operatör bra hastighet på mobildata rimligt pris för ungdomar vuxna o seniorer en grym försäkringsbolag vilket är Amtrust jag skulle gärna vilja dela med mig av en historia om varför jag tycker som jag gör för ungefär 2-3månader sen gick min iPhone11 PRO som jag fick när jag tecknade abonnemanget sönder normala fall brukar de ta upp till ca 2-3arbetsdagar innan mobilen lagas o allt sker men jag fick bara vänta 24h från att skadeanmälan var under behandling till att den godkändes till att jag fick mobilen allting på ca 24h alla personaler och resurser ska ha ett stort elouge för bra jobb jag rekommenderar 3 till alla snälla ni som stötter på problem tveka inte att kontakta 3S kundservice på telefon nummer 077-173 53 00 mellan 09:00-18:00 bredbands abonnemanget jag hade var jag inte nöjd med 500gb surf o konstant dålig uppkoppling men ert mobilabonnemang är platinum klass 1 för mig jag är glad över att kunna vara här o hjälpa folk här av den erfarenhet jag har som 3kund beklagar att texten är så lång jag önska de fanns nått sätt jag kunde gott göra all er insats jag är så tacksam att jag skulle vilja ge er en present men de Finns nog inget sätt jag kan skicka present till er dela gärna med er av er feedback till ägaren o enhetschefen på 3 om ni vill
Bäst svar av Emanuel
Visa original