Sitter du i väntans tider och har alldeles för mycket data kvar?

  • 19 September 2018
  • 12 svar
  • 426 visningar

Användarnivå 5
Emblem +10
Då vill jag bara passa på att tipsa dig om en av de absolut, enligt mig, största anledningarna till att välja just 3 som operatör.

"Vad kan det tänkas vara", kanske du tänker just nu.

Nej, det är inte någon fågel eller ett flygplan och inte heller en blixtpryd superhjälte utan en underbar funktion där du ger av något som du antagligen ändå aldrig kommer att nyttja och någonstans ute i världen medför det att en hel familj i ett krisområde får rent vatten i en vecka.

Låter det för bra för att vara sant?
Det är dock sant och 3 samarbetar med UNHCR, FN:s flyktingorgan, vilka gör detta möjligt.

Du kan donera till ett värde av 10 kronor per donation och totalt 5 donationer per månad (50 kronor) om inkluderad surfmängd finns på abonnemanget.

Har du både tid och surfmängd över så donera här!

Kom sedan ihåg att gå in i slutet av varje månad och donera så mycket du kan.
Oanvänd surfmängd kan äntligen komma till nytta. : )

12 svar

Användarnivå 2
Har delat på FB 🙂
Användarnivå 2
Maxgräns?! Är inte det lite dumt? När jag har massa data kvar. 🙂 ja ja.... blev iaf ca 50kr

Användarnivå 4
Emblem +9
Ni är ju för underbara, @Tristan & @Keu80! 😁

Donera Data är även en av mina favorit tjänster - så otroligt framsteg för vad man kan göra med sin surf! Vi har ett litet YouTube-klipp här om man vill se det (Ja, vi har en liten YouTube-kanal om man inte visste det 😉).

Önskar också att man kunde donera mer, @Keu80! ♥️

Användarnivå 2
Promotade de på insta med, synd bara att man inte kan göra klickbara länkar där... 🙂

ja @niiveus det kanske kommer?!
Bästa skulle ju vara att man kunde bocka i en ruta att den sista i varje månad så skänker man sin resterande surf.
Då blir det enkelt och win win.... 🙂
Användarnivå 4
Emblem +9
@Keu80, ja det hade ju varit något - jättebra tips! Jag ser till att produktägaren för Donera Data får höra om detta. 😁
Användarnivå 5
Emblem +10
@Keu80, ja det hade ju varit något - jättebra tips! Jag ser till att produktägaren för Donera Data får höra om detta. 😁

Det låter perfekt för alla parter.
Kunden som gör ett medvetet doneringsval vid ett tillfälle, 3 vars totala donerade belopp ökar och UNHCR som får utökade ekonomiska medel att verka med.

: )
Användarnivå 7
Emblem +40
Det hade också varit snyggt om detta kom in i appen 3Skicka Surf, så att fler kanske fick reda på att möjligheten finns att skicka datan till något bra ändamål! Allra smidigast hade dock varit, som redan nämnts, att kvarvarande data varje månad donerades automatiskt 😃 📱
Användarnivå 2
@niiveus @Erik
ta en kik på @Pettersson:s förslag. Det va ju klockrent ❤️❤️
Användarnivå 7
Emblem +10
@niiveus @Erik


ta en kik på @Pettersson:s förslag. Det va ju klockrent ❤️❤️



Personligen kan jag inget annat än att hålla med om att det är en grym idé! 🌠
Vidare vågar jag faktiskt inte svara på exakt varför det ser ut som det gör med maxgräns på Data Donate och huruvida det är möjligt att lägga till ett alternativ för automatisk donation på Mitt3. Låt mig titta med experterna som ansvarar för dessa tjänster och återkomma till er.

Reserverar mig för att det kan ta några dagar då vi är mitt uppe i en flytt och är uppdelade på två kontor. 🙏


Vill passa på att tacka @Tristan som lyfte denna tjänst så fint men inte minst er andra för att ni delade det i era sociala kanaler. Tillsammans kan vi göra skillnad!
Användarnivå 5
Emblem +10
Jaså @Erik...måste jag byta användarnamn till Pettersson2 nu?

: P

Himla tur att man har fikapaus så man får se vad du hittar på. : )
Användarnivå 7
Emblem +10
Jaså @Erik...måste jag byta användarnamn till Pettersson2 nu?

: P

Himla tur att man har fikapaus så man får se vad du hittar på. : )



Oj oj! Ledsen för fel tag! Ibland är man för snabb på tangenterna. 😅
Användarnivå 5
Emblem +10

Jaså @Erik...måste jag byta användarnamn till Pettersson2 nu?

: P

Himla tur att man har fikapaus så man får se vad du hittar på. : )

Oj oj! Ledsen för fel tag! Ibland är man för snabb på tangenterna. 😅


That was what she said. : P

Det är lugnt, @Erik.
Jag tar inte illa upp av att du ger @Pettersson lite extra cred. : )

Svara