Var med och rösta - tävla om en UE Roll

  • 16 April 2018
  • 22 svar
  • 1785 visningar
Var med och rösta - tävla om en UE Roll
Användarnivå 5
Emblem +5
  • Pensionerad Moderator
  • 150 kommentarer
För att fira att 3Community har varit live under en månad ger vi dig och fyra andra chansen att vinna en varsin UE Roll, potentiellt sommarens bästa kompis.

Med dess kompakta utformning är UE Roll perfekt för att ta med på resan, parkhänget eller på stranden. Är ni flera som har UE Roll så kan ni med appen koppla ihop dem för att se till att just er musik hörs bäst. Men bara för att den är vatten- och stryktålig behöver den inte följa med dig ut. Ha den hemma i köket medan du lagar mat eller varför inte hänga den på kroken i badrummet för att få lite skön duschmusik som du kan sjunga med till.

Det enda du behöver göra för att få en chans att vinna är att registrera dig på 3Community och svara på frågan med en kort motivering om varför du valde just den tjänsten.

Vilken av följande tjänster tycker du bäst om?


  1. 3Musikstreaming
  2. 3Skicka surf
  3. WiFi-samtal


Tävlingsvillkor

För att delta måste du vara över 18 år. Juryn består av Erik Tagiev och Johnny Svensson på 3 och juryns beslut är slutgiltigt och går inte att överklaga. Fem stycken personer vinner UE Roll. Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Tävlingen pågår mellan 16-30 april 2018, sluttid 23.59 30 april. Vinnarna kommer att kontaktas via e-post senast den 4 maj. Priset kan ej bytas mot kontanter eller andra varor än dem som anges i tävlingen. Vinnarnas namn och motivering kan komma att presenteras på community.tre.se. När du deltar ger du 3 rätt att publicera ditt namn på community.tre.se. 3-anställda och deras familjer får inte delta i tävlingen. Genom att delta i tävlingen godkänner du att 3 behandlar dina lämnade personuppgifter, för att kunna utse vinnare i denna tävling. Du har enligt PUL rätt att en gång per kalenderår få besked om vilka personuppgifter som vi behandlar om dig och hur vi behandlar dessa. Du har också rätt att begära rättelse i fråga om personuppgifter som vi behandlar om dig.

Det här ämnet är stängt för kommentarer

22 svar

Jag gillar 3musikstreaming för att jag lyssnar på mycket på musik. En högtalare vore nice till sommaren när man ska ut å bada :)
hoppas jag vinner 🙂
Jag tycker bäst om 3skickasurf. Det är perfekt när tonåringen där hemma har förbrukat sin surf och eftersom jag som mamma sparar som en ekorr, kan jag skicka över till honom. Självklart behövs det ju gentjänster såsom städning eller matlagning ????
Wifisamtal....jag bor på landet och rätt som det är när man är hos en granne med radioskugga så är det perfekt.
Jag gillar 3skickasurf de är perfekt om tex makens surf tar slut och jag fortfarande har kvar, för då utnyttjar man all den surf som man faktiskt betalar för och kanske inte hinner använda upp varje månad,men tack vare den skickasurf appen så får jag möjlighet att använda allting,
Lätt 3musik streaming för hela familjen lyssnar mycket på musik och det var inte så lätt när det var begränsad förr
Användarnivå 1
  1. 3Musikstreaming

Var helst jag är så bara MÅSTE jag ha musik i öronen. Därför älskar jag Musikstreamingen allra bäst. Liksom övriga 3 pers. i familjen !😊
1) 3Musikstreaming
100 procent det högtalaren kommer att användas till! Det är en tjänst jag använder varje dag
3musik streaming är bästa för att man kan lyssna 24/7 på musik utan att vara rädd för att surfen ska inte räcka
  1. 3Musikstreaming
  1. 3Musikstreaming
Den är den bästa
jag har aldriganvänt den andra
men jag lyssnar altid till Spotify på vägen och på gymmet
3Musikstreaming, perfekt att kunna lyssna på musik på jobbet på dagarna utan att surfen går åt.

Mvh
Tobbe
Jag gillar alla tre tjänsterna men måste jag välja så är det wi-fi samtal. Jag jobbade med min brukare en v på Kanarieöarna och min dotter va hemma i Sverige det blev kanon täckning och även för FaceTime blev det lättare att va ifrån varandra.
3Musikstreaming för att mina döttrar älskar att dansa och därav vill jag gärna vinna denna så att de får bra ljud till dansen.
Helt klar 3Wifi-samtal.
Rör mig på en del obskyra ställen på jobbet, där ingen operatör har täckning... förutom jag då, så kopplar på Wifi-nätet istället.
Nu väntar jag bara på eSIM, så är framtiden här!
Använder både musiken och 3Skicka surf, men klart mest användbart är Wifisamtalen.
Helt klart 3musikstreaming. Varit kund jättelänge hos 3 och är väldigt glad att just min operatör införskaffade detta. Lyssnar mycket på musik för att få energi och att orka med livets bestyr helt enkelt. Så datan skulle lätt ätas upp om jag var kund hos någon konkurrent + så skulle min lägenhet aldrig bli städad ;)

/G
Utan fundering 3Musikstreaming. Bara grejen att man inte behöver ha koll på dataförbrukningen när man lyssnar på musik. Med min tidigare operatör så kunde man ibland få panik när man kom på sig själv med att man fastna i musiken och ev. tömt datamängden.

Sämst är 3Skicka Surf..... barnen bara tigger mer data.... ☺️
/ Jonas
Lätt val. 3musikstreaming. Att man kan streama musik utan att det dras på surfpotten är guld värt. Jag använder det flitigt i bilen med carplay och även på jobbet 😎
Wi-Fi samtal gör att jag har täckning nästan överallt jag kan tänka mig. Klart det bästa funktionen 3 har. Även de andra funktioner är mycket bra men wi-fi är klart det bästa.
Musikstreaming
Fantastiskt att man kan lyssna på musik överallt
Allt som konkurerar med statlig telefoni är OK!
Användarnivå 5
Emblem +5

Tävlingen är nu avslutad och våra vinnare är:


  • @Martina
  • @MartinT
  • @Saete
  • @Glenn
  • @Jonas
Stort grattis till er! Vi vill även passa på att rikta att ett stort tack alla som har deltagit i tävlingen.

Även om du inte vann den här gången så kommer det säkerligen fler chanser framöver. Vi ser också väldigt gärna att ni fortsätter att aktivera er genom att ställa frågor, delta i diskussioner och sikta på att bli en av våra superhjältar. Läs mer om superhjälte-programmet här.