Give Away

Vi bjuder på extra surf till fotbollsfesten.

  • 8 June 2018
  • 22 svar
  • 1411 visningar
Vi bjuder på extra surf till fotbollsfesten.
Användarnivå 5
Emblem +5
  • Pensionerad Moderator
  • 150 kommentarer
Med tanke på sommarens fotbollsfest kände vi att vi skulle dra vårt strå till stacken för alla 3Community medlemmar som inte har möjlighet att vara på plats, eller ens följa matcherna på TV hemma i soffan. Ni kanske sitter fast på kontoret eller är ute vid kolonilotten och tar hand om familjens rabarberinvestering. Vilka ni än är så ger vi er chansen att få lite extra surf så att ni får möjlighet att streama matcherna, utan att det ska påverka för mycket på er normala surfmängd.

Kampanjen är avslutad

Vi på 3Community har kommit över ett antal påfyllningar som vi nu vill dela med oss av till våra medlemmar. Surfen ligger på
10 GB*och kommer att läggas in på önskat mobilabonnemang onsdagen den 13 juni.

Hur gör jag?
För att ta del av erbjudandet behöver du bara skriva ett privat meddelande till mig där du anger vilket mobilnummer som du vill att surfen ska läggas in på. Så snart surfen är inlagd kommer du att få ett bekräftelse-SMS av oss.

*Erbjudandet gäller en påfyllning på 10 GB per kund. Du måste vara kund hos Tre och registrerad på 3Community. Gäller ej kontantkort. Du behöver ha registrerat dig under perioden 15/3/2018 – 15/6/2018 för att kunna ta del av erbjudandet. Begränsat antal, först till kvarn. Surfen fungerar i Sverige och inom EU/EES.



Passa på att lämna en kommentar här nedan och berätta vilket lag du hejar på eller var du ska se matcherna. ⚽️⛰️







➡️Visste du om att vi har sänkt priser för samtal, sms och surf i Ryssland om många andra länder? Läs mer

22 svar

Användarnivå 2
När läggs surfen in & får bekräftelse?
Användarnivå 7
Emblem +10
När läggs surfen in & får bekräftelse?
Surfen läggs på onsdagen den 13e, lagom till första matchen. 😊
Användarnivå 1
Matcherna kommer bevakas från stugan på Öland, där förövrigt 3:s nät sopar banan med konkurrenterna gällande hastighet och täckning 👌👍
Vill gärna ha extra surf och Sverige vinner
Användarnivå 7
Emblem +10
Matcherna kommer bevakas från stugan på Öland, där förövrigt 3:s nät sopar banan med konkurrenterna gällande hastighet och täckning 👌👍
Välkommen Shamzin!
Det låter ju helt underbart. :)
Hoppas att du har dragit iväg ett pm för att få lite extra surf inför matchen. 😉
Under våren har vi satt upp några fler master med ny 4G på Öland, så förhoppningsvis har du ännu bättre hastigheter än tidigare när du väl är på plats.
Användarnivå 7
Emblem +10
Vill gärna ha extra surf och Sverige vinner
Välkommen till 3Community Szajda!
Vi håller tummarna för Sverige! Dra gärna iväg ett meddelande till @Johnny med ditt nummer för att få surfen. (Om du inte redan gjort det) 🙂
Ska kolla på fotbollen lite överallt!
Har en fråga! Vem räknas som kund? Varje nummer du har eller bara t ex maken (som även står för barnens båda nummer)?
Hejar så klart på Sverige och kommer att titta en del via mobilen...
Hoppas kunna se matcherna på en bar på någon grekisk ö, om inte det funkar så har man kanske fått lite extra surf som nödlösning😉🙏🏻☀️
Användarnivå 7
Emblem +10
Ska kolla på fotbollen lite överallt!
Har en fråga! Vem räknas som kund? Varje nummer du har eller bara t ex maken (som även står för barnens båda nummer)?

Vi menar att personen som står på abonnemanget, som jag förstår det är det din make i det här fallet.
Ni kan alltså välja ett abonnemang som ni önskar få surfen på, därefter går det utmärkt att fördela det med hjälp av 3Skicka surf. 😉
Hej(a Sverige)!

Jag kommer att åka på roadtripp genom Sverige med start på fredag (så var jag kommer att befinna mig är lite oklart!) och det vore toppen att kunna se Sveriges öppningsmatch på måndag den 18e!

Hälsningar!
Användarnivå 2
När imorgon läggs surfen in på 10GB?
Användarnivå 7
Emblem +10
När imorgon läggs surfen in på 10GB?
Utskicket börjar på förmiddagen men någon exakt tid på när just din surf trillar in har vi dessvärre inte. Ett sms kommer att skickas så fort surfen är aktiverad. 🙂
Halloj.
Vill ta del av erbjudandet gratis extra surf.
Telefonnummret är xxx-xxxxxxx
ha en härlig dag/Ronny

[Redigerat] - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
Användarnivå 7
Emblem +10
Halloj.
Vill ta del av erbjudandet gratis extra surf.
Telefonnummret är 070-6956560
ha en härlig dag/Ronny


Hej Ronny! Surfen är redan tillagd på önskar nummer. 🙂
Hej... undrar lite när sugen läggs in på mitt abonnemang idag? Tacksamt att det delas ut lite extra surf. Man vill ju inte missa något alls🤗
Användarnivå 5
Emblem +5
Hej... undrar lite när sugen läggs in på mitt abonnemang idag? Tacksamt att det delas ut lite extra surf. Man vill ju inte missa något alls🤗

Hej! Vi har precis ordnat 10 Gb på ditt nummer vilket borde synas på Mitt3 inom några minuter. 😃
Hej fick besked om att jag hade fått 10 gb extra för VM kan ej se i mitt tre att dom skulle ha lagts till?

Mvh
Gert
Användarnivå 5
Emblem +5
Hej fick besked om att jag hade fått 10 gb extra för VM kan ej se i mitt tre att dom skulle ha lagts till?

Mvh
Gert

Hej Gert,
surfen är aktiverad och du bör se det på Mitt3 om du först väljer ditt mobilabonnemang under användande och trycker på surf-"bubblan". :)

@Johnny Jag vill gärna ta del av surferbjudandet 🙂
Användarnivå 5
Emblem +5
Hej @Semir, varmt välkommen till 3Community.

Kampanjen är dessvärre redan avslutad, men jag rekommenderar dig att hålla utkik här framöver för framtida kampanjer. 🙂
Vad synd. Absolut, tack för snabbt svar!

Svara