Besvarat

Hämta S10 i butik på fredag

  • 5 March 2019
  • 10 svar
  • 657 visningar

Hej!

Kan jag hämta min S10 jag har förköpt i en butik i Stockholm på fredag istället för att behöva vänta på den i posten?

Hälsningar,
Fredrik
icon

Bäst svar av Pettersson 5 March 2019, 17:24

Visa original

10 svar

Användarnivå 7
Emblem +40
Hej,

om du har förbeställt en telefon online eller via telefon kan du inte hämta ut den i butik. Om din telefon inte levereras på releasedagen kan du ju dock kolla med din närmaste butik och se om de har någon i lager och förlänga abonnemanget där istället. Tänk då på att om du tagit del av någon kampanj gäller den då ej. 🙂
Hej!

Har ni skickat telefonerna? Jag har inte fått något mail om att den är skickad och ska det finnas någon chans att den kommer fram idag borde den ha skickats nu?

Hälsningar
Användarnivå 7
Emblem +40
Om du loggar in på Mitt3, har ditt abonnemang och din bindningstid uppdaterats?
Nej 😞 Det har den inte
Användarnivå 7
Emblem +10
Nej 😞 Det har den inte

Har du fått något SMS från Postnord ännu? Annars är mitt tips att ladda ned deras app. :)
Telefonen bör nämligen finnas för upphämtning. 😀
Hej!

Nope, ingenting :)

Ringde 3s kundservice idag och de sa att telefonen först kommer att skickas på måndag pga något strul med leveransen till 3s lager?

Hälsningar,
Fredrik
Användarnivå 7
Emblem +10
Hej!

Nope, ingenting :)

Ringde 3s kundservice idag och de sa att telefonen först kommer att skickas på måndag pga något strul med leveransen till 3s lager?

Hälsningar,
Fredrik


Hmm.. något strul känner jag inte till, kan det ha blivit ett missförstånd? Har du fått någon avisering från Postnord?
Användarnivå 1
Sämsta operatör. Alla mina vänner som beställde efter mig från tele2 och Comviq och Telia fick sina mobiler idag på posten. Och tre skickade inget. Det är ett skämt. Jag ringde och chattade med dem fyra gånger och de kunde inte ge mig ett besked, bara säger att de kommer att skicka mobilen den 8:e.
Nu är det försent att avbeställa då missar man Earbudsen. Jag ska kontakta Samsung och berätta hur dåligt Tre är och att vi som beställde hos Tre och får inte mobilerna borde kunna avbeställa och köpa från nån annan operatör och få Earbudsen.
Användarnivå 7
Emblem +38
Sämsta operatör. Alla mina vänner som beställde efter mig från tele2 och Comviq och Telia fick sina mobiler idag på posten. Och tre skickade inget. Det är ett skämt. Jag ringde och chattade med dem fyra gånger och de kunde inte ge mig ett besked, bara säger att de kommer att skicka mobilen den 8:e.
Nu är det försent att avbeställa då missar man Earbudsen. Jag ska kontakta Samsung och berätta hur dåligt Tre är och att vi som beställde hos Tre och får inte mobilerna borde kunna avbeställa och köpa från nån annan operatör och få Earbudsen.




Hej, du kommer även om du får din telefon sent att ha möjligheten att nyttja erbjudandet med
telefonen som Du får från 3.
du missar med andra ord inte galaxy buds. Hur irriterande det än må va att få telefonen lite senare Så ingår allt oavsett! 🙂
Användarnivå 1

Sämsta operatör. Alla mina vänner som beställde efter mig från tele2 och Comviq och Telia fick sina mobiler idag på posten. Och tre skickade inget. Det är ett skämt. Jag ringde och chattade med dem fyra gånger och de kunde inte ge mig ett besked, bara säger att de kommer att skicka mobilen den 8:e.
Nu är det försent att avbeställa då missar man Earbudsen. Jag ska kontakta Samsung och berätta hur dåligt Tre är och att vi som beställde hos Tre och får inte mobilerna borde kunna avbeställa och köpa från nån annan operatör och få Earbudsen.


Hej, du kommer även om du får din telefon sent att ha möjligheten att nyttja erbjudandet med
telefonen som Du får från 3.
du missar med andra ord inte galaxy buds. Hur irriterande det än må va att få telefonen lite senare Så ingår allt oavsett! :)


Du kan inte om du får mobilen efter 31/3
"Erbjudandet måste utnyttjas i Samsung Members app 8 mars – 31 mars 2019."

Plus det gäller inte budsen. Det gäller att Tre ljugar för deras kunder och de har sämsta leverans jämfört med alla andra. De vet att de kan inte leverera i tid men fortsätter ljuga om det så hinner vi inte avbeställa från dem och beställa från nånstans annat.

Förresten jag beställde min mobil 21/2

Svara