Besvarat

iPhone 11 leverans i december?

  • 6 November 2019
  • 4 svar
  • 361 visningar

HEJ! Jag beställde min iPhone 11 pro den 17/9. Har haft en beräknad leverans på v.44-45 som nu hela tiden förändras!!! Nu beräknas den komma v. 48-49 och jag är förbannad!!! Det finns alltså risk att telefonen kommer komma i början på DECEMBER!!!! Jag är så fruktansvärt besviken och trött på att vänta och få förhoppningar på att telefonen ska komma snart. 
 

Jag hoppas verkligen att jag inte behöver vänta länge till…

Ha en fin kväll, ville bara skriva av mig lite.

 

MVH 

 

[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

icon

Bäst svar av JeppePeppe 8 November 2019, 10:22

Visa original

4 svar

Användarnivå 7
Emblem +36

Halloj  @Alicia1! Välkommen hit :rainbow:

 

Jag förstår och beklagar väntan för din nya telefon. Ifall det fanns något som jag eller någon annan på Tre kunde göra för att snabba på din eller någon annans beställning så hade vi inte tvekat en sekund. Detta ligger dock inte i våra händer, utan den beräknade leveranstiden beror på beräknad efterfrågan och uppskattad leverans av mobiler från Apple till oss. Ifall vi får in ett mindre antal telefoner än det vi förväntat oss så kan din leveransstatus komma att ändras, och vice versa.

 

Jag hoppas och håller tummarna för att du har din telefon inom kort, och att du blir supernöjd med den :grin:

Halloj @Alicia1! Välkommen hit :rainbow:

 

Jag förstår och beklagar väntan för din nya telefon. Ifall det fanns något som jag eller någon annan på Tre kunde göra för att snabba på din eller någon annans beställning så hade vi inte tvekat en sekund. Detta ligger dock inte i våra händer, utan den beräknade leveranstiden beror på beräknad efterfrågan och uppskattad leverans av mobiler från Apple till oss. Ifall vi får in ett mindre antal telefoner än det vi förväntat oss så kan din leveransstatus komma att ändras, och vice versa.

 

Jag hoppas och håller tummarna för att du har din telefon inom kort, och att du blir supernöjd med den :grin:

Jag vet och jag förstår att ni inte styr detta, eller kan påverka det! Ville bara skriva av mig till er för det är så otroligt tråkigt att det ska ta såhär lång tid… vet att ni får stå ut med många meddelanden och samtal nu och här kom ju ett till från mig… förlåt. Men jag tycker själva situationen är jobbig (& långsam)! 
 

hoppas du får en fin helg!

mvh Alicia 

Är själv en av de som har fått vänta sedan mitten av september och leveranstiderna som jag har fått har hela tiden skjutits framåt. Förstår att leveransläget för nya telefonmodeller kan vara ansträngt men kanske det hade varit bättre om man proaktivt hade erbjudit kunder andra färgalternativ när leveranstiderna har skjutits framåt så långt som de rent faktiskt har. Kan se att det är just den modell som jag har beställt (Iphone 11 vit) som är mest osäker när den förväntas komma. Är det en allmän policy från er sida att acceptera färgbyte?

Användarnivå 7
Emblem +36

Är själv en av de som har fått vänta sedan mitten av september och leveranstiderna som jag har fått har hela tiden skjutits framåt. Förstår att leveransläget för nya telefonmodeller kan vara ansträngt men kanske det hade varit bättre om man proaktivt hade erbjudit kunder andra färgalternativ när leveranstiderna har skjutits framåt så långt som de rent faktiskt har. Kan se att det är just den modell som jag har beställt (Iphone 11 vit) som är mest osäker när den förväntas komma. Är det en allmän policy från er sida att acceptera färgbyte?

 

 

Hejsan @clabjo! Välkommen till 3Community :rainbow:


Jag är ledsen att du väntat så pass länge. Färgbyte går absolut att göra, men rekommenderas sällan, då man tappar sin köplats ifall man suttit högt upp på en färg/ modell.

Jättebra tips du kommer med! Dem ska jag se till att föra vidare internt, så hoppas jag att det snappas upp. 

Jag hoppas innerligt att du har din telefon inom kort, håller tummarna om att du blir nöjd med den :grin:

Svara