Besvarat

iPhone 11 pro leveranstid

  • 7 November 2019
  • 4 svar
  • 492 visningar

Beställde min iphone 11 pro 64gb grön den 2/10, nu har leverans tiden flyttats fram från vecka 45-46 (45 den här veckan) till 47-48...kan ni sluta skjuta upp allt! Hur svårt är det att leverera??!

icon

Bäst svar av Pettersson 7 November 2019, 22:37

Visa original

4 svar

Användarnivå 7
Emblem +40

Hej,

 

hade det varit upp till 3 att levera telefonerna så hade nog alla redan fått sina beställda iPhones. Det som påverkar mest är när leveranserna kommer från Apple, vilket varierar. Ofta vet nog 3 inte exakt hur många telefoner de får förrän leveransen av telefonerna har ankommit till 3.

 

Det är helt förståeligt att du vill ha din telefon så snart som möjligt och jag kan försäkra dig om att 3 vill att alla som beställt ska få sina telefoner så snabbt som möjligt också. Så håll ut!

Användarnivå 5
Emblem +9

Precis som @Pettersson säger är det högt tryck på leveransen av iPhone 11 serien. Vi kämpar för att alla vår kunder ska få hem dem så snabbt som möjligt. 

Tills dess kan du söka din order på tre.se/iphoneleverans

Hej jag beställde en iPhone 11pro 64gb    6/10 cirka 3veckor sen undrar bara hur mycket längre tid de kommer ta tills den kommer 

Användarnivå 5
Emblem +10

Hej jag beställde en iPhone 11pro 64gb    6/10 cirka 3veckor sen undrar bara hur mycket längre tid de kommer ta tills den kommer 


Har du sett över din leverans på leveranssidan? Det uppdateras det information om din order så fort det finns något nytt om leveranstiden. 

Svara