Besvarat

Säljer ni iPhone 8 Plus?

  • 17 November 2018
  • 4 svar
  • 1146 visningar

Är nöjd med mitt abonnemang hos 3 men ser att de inte har någon IPhone 8 plus som jag vill byta till, måste jag byta operatör nu? Någon som vet varför de inte finns?
icon

Bäst svar av Jocke 19 November 2018, 08:58

Visa original

4 svar

Användarnivå 7
Emblem +38
hej, jag har tyvärr inget bra svar (inte någon inside info) men det kan vara sp att det skalas ner med iPhone 8plus då den prismässigt tävlar mot iPhone XR. Och xr är nyare.
VAd är det som fär dig att välja 8 plus före XR?
Användarnivå 7
Emblem +40
Hej,

troligtvis är iPhone 8 Plus utgående ur sortimentet eftersom det finns nyare modeller i samma prisklass. Om du väldigt gärna skulle vilja ha en iPhone 8 Plus kan du kolla med din närmsta 3Butik och se om de fortfarande har någon sådan i lager.

Om inte skulle jag verkligen rekommendera iPhone XR över 8 Plus, det är en nyare telefon med snabbare processor en ny version av skärmen och även lite nya funktioner - så som Face ID och en ny kamera. 🙂
Användarnivå 7
Emblem +38
Kameran är helt magisk säger alla. Batteritiden är fantastiskt, lite snabbare internet. Som @Pettersson säger så är det massa gott nytt lulllull som gör att det inte känns värt att skaffa iPhone 8plus. Processorn och gpu:n är så framtidssäkrade det bara går.

Iphone xr är en varm rekommendation. Speciellt i rött. Den är oerhört vacker!
Användarnivå 5
Emblem +10
Tjena @Elliot vad roligt att läsa att du känner dig så pass nöjd med ditt abonnemang.

iPhone 8 Plus är en väldigt bra telefon men precis som @Pettersson och @Chipsgeneralen är den utgående i vårt sortiment.

iPhone XR som rekommenderas i tråden skulle jag varmt rekommendera att du kastar ett extra öga på. Det är en riktigt härlig telefon som är väldigt snarlik iPhone 8 Plus rent storleksmässigt.
Det är dock en nyare telefon och är bättre på dem allra flesta punkter än vad iPhone 8 plus är.

Svara