Besvarat

Lägga till mobil på befintligt abonnemang

  • 12 december 2018
  • 2 svar
  • 97 visningar

  • Registrerad användare
  • 0 svar
Kan jag lägga till en ny mobil på ett befintligt abonnemang? Med vänlig hälsning, Eva
icon

Bästa svar av Jocke 20 december 2018, 09:32

Absolut, det kan du självklart göra. Det lättaste är att ringa Kundservice så kommer dom hjälpa dig!

Precis som @Chipsgeneralen är inne på går det bra att addera en mobiltelefon på t.ex. avbetalning på ditt befintliga abonnemang. Har du mindre än tre månader kvar av din bindningstid eller kanske ingen bindningstid alls. Då kan du förlänga abonnemanget med en ny bindningstid på 24 månader + mobil.
Visa original

2 svar

Användarnivå 4
Emblem +10
Absolut, det kan du självklart göra. Det lättaste är att ringa Kundservice så kommer dom hjälpa dig!

Precis som @Chipsgeneralen är inne på går det bra att addera en mobiltelefon på t.ex. avbetalning på ditt befintliga abonnemang. Har du mindre än tre månader kvar av din bindningstid eller kanske ingen bindningstid alls. Då kan du förlänga abonnemanget med en ny bindningstid på 24 månader + mobil.
Användarnivå 5
Emblem +9
Absolut, det kan du självklart göra. Det lättaste är att ringa Kundservice så kommer dom hjälpa dig!

Svara

    Vi använder cookies

    Genom att använda 3Community godkänner du att vi använder cookies för att förbättra och anpassa din upplevelse. Läs mer.

    Acceptera Cookie settings