Besvarat

Leveranstid s10+

  • 17 mars 2019
  • 1 svar
  • 65 visningar

Hej , jag har beställt Samsung s10+, den 26 feb. Jag har inte fått något meddelande om leveranstid än. När ska ni skicka den? Jag vill inte missa erbjudandet om hörlurarna som gäller månaden ut.

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till mobil
icon

Bästa svar av Jocke 19 mars 2019, 15:51

Hejsan @an-loninja.

Vad roligt att du har beställt en ny telefon.
Leveranstiden kan skilja sig beroende på datum och tidpunkt när du gjorde beställningen, samt vilken färg du valde på din S10+.

För mer information om just din leverans behöver du vända dig till kundservice.

Gällande erbjudandet med Galaxy Buds så gäller det till 31:e mars och beställde du telefonen 26 februari så ska det inte vara några problem för dig att hinna ta del av det 😀
Visa original

1 svar

Användarnivå 4
Emblem +10
Hejsan @an-loninja.

Vad roligt att du har beställt en ny telefon.
Leveranstiden kan skilja sig beroende på datum och tidpunkt när du gjorde beställningen, samt vilken färg du valde på din S10+.

För mer information om just din leverans behöver du vända dig till kundservice.

Gällande erbjudandet med Galaxy Buds så gäller det till 31:e mars och beställde du telefonen 26 februari så ska det inte vara några problem för dig att hinna ta del av det 😀

Svara