Besvarat

Ny mobil

  • 4 mars 2019
  • 1 svar
  • 59 visningar

  • Registrerad användare
  • 0 svar
Hej! Jag förlängde mitt abonnemang förra året med ny mobil men är inte jättenöjd med telefonen. Går det att uppgradera abonnemanget med bara en ny mobiltelefon eller måste jag vänta till höst 2020 om jag vill ha en ny mobil?
icon

Bästa svar av Emil 8 mars 2019, 09:41

Hejsan @Tiwe! Vad tråkigt att du inte är nöjd med din nuvarande telefon. Det finns givetvis en lösning!

Vi erbjuder en enkel lösning, och det är att lägga till en separat mobilbetalning på din faktura. Mobilen kopplas inte till abonnemanget, du får en separat mobilkostnad som du betalar av på 12/18/24 månader.
Mobilens hårdvarukostnad fördelar vi på antal månader som du väljer att delbetala.

Kontakta vår kundservice så hjälper de dig!
Visa original

1 svar

Användarnivå 3
Emblem +5
Hejsan @Tiwe! Vad tråkigt att du inte är nöjd med din nuvarande telefon. Det finns givetvis en lösning!

Vi erbjuder en enkel lösning, och det är att lägga till en separat mobilbetalning på din faktura. Mobilen kopplas inte till abonnemanget, du får en separat mobilkostnad som du betalar av på 12/18/24 månader.
Mobilens hårdvarukostnad fördelar vi på antal månader som du väljer att delbetala.

Kontakta vår kundservice så hjälper de dig!

Svara