Besvarat

Samsung Galaxy S20 Dåligt ljud

  • 20 March 2020
  • 6 svar
  • 2374 visningar

Hej,

Har fått min Samsung Galaxy S20 och ljudet är otroligt dåligt. Har ni samma problem?

Är det fel på mobilen, kan jag byta till en ny?

Mvh,

Helen 

icon

Bäst svar av Helen89 22 March 2020, 12:04

Visa original

6 svar

Användarnivå 7
Emblem +40

Hej,

 

i vilket sammanhang är ljudet dåligt? Vid samtal, musik? Upplever du samma sak i hörlurar? 

Hej, vid musik.

Min Samsung S9 har bättre ljud än S20. Jag spelar samma låt på båda mobilerna och S20 är skrålig och ingen bra kvalitet. 

 

Mvh,

Helen

Användarnivå 7
Emblem +38

Hej, är det via hörlurar eller via högtalaren? 
Och om det är

via Spotify kanske det är så att du måste ställa in streaming-kvalite till hög. 

Det är via högtalarna på mobilen. Jag spelar via spotify på båda mobilerna. Jag har provat inställningen, men det hjälpte inte.

Mvh,

Helen 

Användarnivå 7
Emblem +40

Tråkigt att det inte fungerar lika bra på din nya mobil som din tidigare. Om möjligt, försök att testa med en annan S20 för att jämföra. så kan man utesluta om det är något med just din telefon. Om du inte har någon bekant som du kan få testa telefonen med, kolla in i en 3Butik så kanske de kan ha någon att jämföra med :)

Tråkigt att det inte fungerar lika bra på din nya mobil som din tidigare. Om möjligt, försök att testa med en annan S20 för att jämföra. så kan man utesluta om det är något med just din telefon. Om du inte har någon bekant som du kan få testa telefonen med, kolla in i en 3Butik så kanske de kan ha någon att jämföra med :)

Jag får prova en tre-butik och jämföra. Ska se om jag kan ta mig in imorgon.

Svara