Besvarat

Samsung galexy 10s plus inte kommit

  • 11 March 2019
  • 9 svar
  • 510 visningar

Min Samsung galexy 10s plus har inte kommit och mitt abonnemang har inte ändras. förbeställde den 2/27, men min broder fick sin vanliga Samsung galexy 10s på releasedagen
icon

Bäst svar av Emanuel 14 March 2019, 09:38

Visa original

9 svar

Användarnivå 1
Jag förbeställde min Galaxy S10+ den 21/2 och har inte fått min än. Jag ringde flera gånger innan release och kundsupport lovade att skicka vid release men de bara ljuder som vanligt.
Nu chattade jag med dem igen och de säger att det finns inga mobiler i laggar och nästa leverans kommer vecka 14 och då missar man beställa Galaxy buds som man får grattis med mobilen.
Användarnivå 1
Beställde 25/2. Jag har inget emot om de inte kan leverera telefonen i tid på grund av att de inte får från Samsung. Det jag har emot är att de har sådan dålig koll på supporten. I fredags sa de att jag skulle få den samma dag. På måndagen säger de att den ska skickas samma dag. På tisdag säger de att den inte skickats än och att den kommer in den 12e. Om man inte får sin telefon kunde de ju meddela detta, då blir det inga oklarheter.
Pratade just med kundtjänst som sa att S10 plus kommer skickas ut fr.o.m. 25/3 och framåt. Det var inga problem att få budsen även om man får luren för sent, sa han.
Användarnivå 1
Enligt Samsung: erbjudandet gäller om man registrerar mobilen i members app från 8/3 till 31/3
Användarnivå 1
Pratade just med kundtjänst som sa att S10 plus kommer skickas ut fr.o.m. 25/3 och framåt. Det var inga problem att få budsen även om man får luren för sent, sa han.
Vad olika svar vi får. Gällde detta den svarta? Jag fick informationen att de kommer få in några vita imorgon.

Pratade just med kundtjänst som sa att S10 plus kommer skickas ut fr.o.m. 25/3 och framåt. Det var inga problem att få budsen även om man får luren för sent, sa han.Vad olika svar vi får. Gällde detta den svarta? Jag fick informationen att de kommer få in några vita imorgon.


Det vet jag inte. Han nämnde ingen färg. Jag har dock beställt en vit så det skulle ju vara trevligt om det var sant.
Enligt Samsung: erbjudandet gäller om man registrerar mobilen i members app från 8/3 till 31/3

På Samsungs hemsida står det att bara man har bevis på att man beställt mobilen i tid och kontaktar dom så ska man få sina buds.
Användarnivå 1
Från Samsung svenska webbsida:

"För dig som förköpt Galaxy S10 eller S10+

Registrera ditt köp via Samsung Members appen senast den 31 mars för att få hem dina vita trådlösa hörlurar Galaxy Buds (värde 1590 kr)."

https://www.samsung.com/se/offer/galaxy-s10/
Användarnivå 5
Emblem +9
Hej allihopa!

Jag har kikat med vår logistiska avdelning och fått följande uttalande,

"Du som beställt Samsung S10 bör få den till denna vecka (vecka 11) alternativt runt måndag-tisdag nästa vecka.

"Du som beställt S10+ i svart/vit bör få din telefon inom 10 arbetsdagar"

Svara