Besvarat

Vad är numret till Tre kundservice?

  • 12 December 2019
  • 7 svar
  • 39036 visningar

Någon som kan skicka telefonnumret till Kundservice? Kommer inte in på sidan där numret visas och behöver komma i kontakt med någon.

 

Med vänliga hälsningar 

Cathrine

icon

Bäst svar av Chipsgeneralen 12 December 2019, 16:54

Visa original

7 svar

Användarnivå 7
Emblem +38

Hej, självklart kan jag det! Här hittar du alla kontaktuppgifter till Kundservice, inkl. chatt.

Kontakta Kundservice

Hej benhur jag hjälper!

Hej! Jag har ett fysiskt sim kort och vill ha istället ett e sim, kan man göra det?

Användarnivå 7
Emblem +38

Hej! Jag har ett fysiskt sim kort och vill ha istället ett e sim, kan man göra det?

Självklart. Det absolut lättaste sättet är att logga in på “mitt3” och under abonnemang väljer man beställ nytt e-sim. Där kommer det ploppa upp en QR-kod som du scannar och sedan så ska du ha ett E-sim i din lur :) 

Jag har felaktigt begränsat min abonemang så nu kan jag inte ringa någon eller ens kundtjänst, jag behöver din hjälp.

 

tack för hjälpen!

När jag försöker ringa, säger telefonsvararen att prenumerationen är avstängd.jag behöver hjälp 

Användarnivå 7
Emblem +36

När jag försöker ringa, säger telefonsvararen att prenumerationen är avstängd.jag behöver hjälp 

 

Hoppsan! Det var märkligt.

Då det verkar som att du har tillgång till internet, så rekommenderar jag istället att kontakt vår kundservice på chatten. Tryck här för att komma till det alternativet. :grin:

Svara