Äntligen lite 5G hemma 🙏

  • 29 September 2022
  • 5 svar
  • 107 visningar

AnvÀndarnivÄ 6
Emblem +14

Ny hĂ€rlig swappad site. Ny LTE-A med TDD. Snygga Ericsson Air-antenner ✚

@JeppePeppe @Fredrik W Hur kan det vara sÄ olika uteffekt mellan sektorerna? Sektor A trycker pÄ över 1 Gbit medans dom tvÄ övriga kÀmpar för att hÄlla igÄng? @Karl Von Bredband 


5 svar

AnvÀndarnivÄ 5
Emblem +21

Du Ă€r snabbare Ă€n vad vi sjĂ€lva Ă€r 😁

Kan inte se att denna stĂ„r som “deployed” Ă€n i vĂ„ra interna kartor, sĂ„ kan inte fĂ„ fram speciellt mycket information om den Ă€n


FĂ„r se hur det ser ut om nĂ„gon vecka, sĂ„ ocksĂ„ siten har lite data man kan kolla pĂ„. 😎

Gissar pÄ att det kanske fortfarande görs viss kalibrering för att optimera siten(?)

AnvÀndarnivÄ 7
Emblem +36

Woohoo! Äntligen har du 5G i hemmet! 😁

AnvÀndarnivÄ 6
Emblem +14

Woohoo! Äntligen har du 5G i hemmet! 😁

Ropa inte hej Ă€n! Den mĂ€tningen var 10 meter ifrĂ„n siten 😉 Just nu har jag ingen uppkoppling mot site 180 hĂ€r hemma! Det pĂ„gĂ„r sĂ€kert fortfarande viss kalibrering 👌

AnvÀndarnivÄ 6
Emblem +14

Du Ă€r snabbare Ă€n vad vi sjĂ€lva Ă€r 😁

Kan inte se att denna stĂ„r som “deployed” Ă€n i vĂ„ra interna kartor, sĂ„ kan inte fĂ„ fram speciellt mycket information om den Ă€n


FĂ„r se hur det ser ut om nĂ„gon vecka, sĂ„ ocksĂ„ siten har lite data man kan kolla pĂ„. 😎

Gissar pÄ att det kanske fortfarande görs viss kalibrering för att optimera siten(?)

Snabbare Ă€n 5g Ă€r jag allt 😉 Det pĂ„gĂ„r sĂ€kert viss kalibrering som du sĂ€ger. Gick förbi förut och sĂ„g att dom höll pĂ„ att byta datarack och kablar mm. Har ocksĂ„ mĂ€rkt att grann-siten som heter 072 Ă€r vĂ€ldigt svajig idag... 🙈

 

AnvÀndarnivÄ 6
Emblem +14

@Karl Von Bredband Vet inte om du kan se det Ă€n, men det Ă€r nĂ„got skumt med denna site nu. Är den "deployed" Ă€n? Sektor A trycker ut Gbit medan dom tvĂ„ andra ger "5g-throughput" FĂ„r inte ens in frekvensen för 5g i min app (3430.56 MHz) 🙈🙈🙈  @JeppePeppe 

Svara