Besvarat

Lås upp mitt mobilsvar

  • 4 June 2018
  • 3 svar
  • 676 visningar

Mitt mobilsvar har spärrats p gr a att jag tryckte fel kod. Detta är min arbetstelefon, och det Måste gå att få kontakt med mig.
KikkiDee Music AB
Ann-Kristin Roos

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till nummer och samtalsinställningar - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
icon

Bäst svar av Johnny 4 June 2018, 15:13

Visa original

3 svar

Användarnivå 5
Emblem +5
Hej @annkristin, varmt välkommen till 3Community!

Dessvärre har vi ingen möjlighet att låsa upp en 3Svarskod genom den här kanalen eftersom vi behöver säkerställa att det är företagsadministratören eller firmatecknaren som kontaktar oss.

För att få så snabb hjälp som möjligt med det här så rekommenderar jag att du kommer i kontakt med vår företagskundservice på telefonnummer 077 - 173 53 11 eller 311 från din 3Mobil.
Jag har angett fel kod till mitt Mobilsvar, så det är spärrat. Det är en Företagstelefon, så jag MÅSTE kunna nås. Vad och Hur gör jag? Ann-Kristin
Användarnivå 5
Emblem +5
Jag har angett fel kod till mitt Mobilsvar, så det är spärrat. Det är en Företagstelefon, så jag MÅSTE kunna nås. Vad och Hur gör jag? Ann-Kristin
Hej @annkristin,

Har flyttat ditt senaste inlägg till den tråd som du skapat tidigare. Du hittar svaret längst upp markerat i grönt. 🙂

Svara