Besvarat

"Samtal väntar?"

  • 27 May 2019
  • 5 svar
  • 3250 visningar

Kan man koppla in tjänsten samtal väntar

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till nummer och samtalsinställningar
icon

Bäst svar av Jocke 28 May 2019, 12:29

Visa original

5 svar

Användarnivå 5
Emblem +10

Hej @MonaMari och varmt välkommen hit till 3Community.

Det går alldeles utmärkt att aktivera den funktionen.
:point_right:  Här kan du läsa mer om hur du gör det. :slight_smile:

Hejsan. Vet ej riktigt vad jag ska placera detta inlägg så jag skriver här. Efter ett nummerbyte jag gjorde idag så kan jag inte ändra inställning för varken vidarekoppling, samtal väntar eller huruvida mitt nummer skall synas när jag ringer ut. Står bara och snurrar. Jag har försökt med allt, omstart, nollning av nätinställningar och lite sådant men utan resultat. Utgår då ifrån att felet ligger hos er. Någon som vet vad detta beror på? Jag har en iphone.

Ha en fortsatt trevlig dag.

Användarnivå 7
Emblem +10

Hej @m3rex,

I väldigt sällsynta fall kan det ta upp till 24 timmar för alla ändringar att gå igenom efter att man har ändrat sitt nummer, har stött på det endast ett par gånger.

Menar du att det snurrar inne på inställningar i din iPhone?

Om du har nollställt nätverk, startat om och kontrollerat att rätt nummer syns under “Inställningar” > “Telefon” > “Mitt nummer”, avvakta till imorgon och testa igen. :slight_smile:

Hej och tack så mycket för svar. Jo, det har nu löst sig. Började undra då inget hände men nu är allting tiptop igen.

Användarnivå 7
Emblem +10

Hej och tack så mycket för svar. Jo, det har nu löst sig. Började undra då inget hände men nu är allting tiptop igen.


Det var det minsta! Skönt att det fungerar för dig nu. :)

Svara