News

Avgiftsfria samtal och SMS till Iran till och med 7 Oktober

  • 26 September 2022
  • 0 svar
  • 1723 visningar
Avgiftsfria samtal och SMS till Iran till och med 7 Oktober
Användarnivå 7
Emblem +36

I och med den situation i Iran så kan alla kunder hos Tre och Hallon, ringa och smsa från Sverige till Iran för 0 kr per minut och SMS. Den här avgiftsfria mobiltrafiken gäller retroaktivt från 23 september till och med 7 oktober. (ni kan alltså se en kostnad via Mitt3, men denna kommer att tas bort i efterhand, automatiskt)

Åtgärden görs för att underlätta kommunikationen för våra kunder som har nära och kära som är drabbade.

 

Slutar gälla efter 7 Oktober 2022.

 

Frågor och svar


 ?  Varför införde ni avgiftsfria samtal och SMS till Iran?

 - Som enda operatör valde vi med anledning av situationen i Iran att införa kostnadsfria sms och samtal till Iran under perioden 23 september till och med 7 oktober, för att underlätta kommunikationen för våra kunder som har nära och kära i landet.
 

 ?  Varför slutar ni med avgiftsfria samtal och SMS till iran?

 - I samband med att vi införde kostnadsfria samtal och sms angav vi att det gällde under en begränsad period. Vi har övervägt en fortsättning men kan tyvärr inte, på grund av kostnadsskäl, erbjuda en förlängning i nuläget.
 

 ?  Varför syns kostnaderna på Mitt3 när de är avgiftsfria?

 - Vi krediterar uppkomna kostnader i efterhand, innan din fakturan skapas. Därför syns dina kostnader på Mitt3 eftersom de uppdateras i realtid.


Det här ämnet är stängt för kommentarer