Besvarat

Airpods leverans

  • 1 October 2019
  • 17 svar
  • 1541 visningar

Vad är leveranstiden på AirPods som man fick på köpet när man förköpte iPhone 11?
icon

Bäst svar av JeppePeppe 2 October 2019, 12:12

Visa original

17 svar

Användarnivå 7
Emblem +36
Hejsan @Elin33! Varmt välkommen till forumet 😁

Vi kan dessvärre inte bekräfta något leveransdatum såsom det ser ut idag. Målet är att skicka ut dem tillsammans med telefonen, men om inte det är möjligt skickas de i efterhand som delleverans. Du får givetvis ett SMS samt notis i postnords app så att du lätt kan spåra den när det är dags.

Håller tummarna om att du får den inom kort!
Hejsan@Elin33! Varmt välkommen till forumet 😁

Vi kan dessvärre inte bekräfta något leveransdatum såsom det ser ut idag. Målet är att skicka ut dem tillsammans med telefonen, men om inte det är möjligt skickas de i efterhand som delleverans. Du får givetvis ett SMS samt notis i postnords app så att du lätt kan spåra den när det är dags.

Håller tummarna om att du får den inom kort!

 

Jag har fått en av de två telefoner jag beställt för ett rätt bra tag sen, men inga spår av några AirPods. Är det fortfarande så att ni inte har fått in tillräckligt, eller har det blivit nåt fel?

Hej

det var ett bra tag sen man fick sin telefon som man beställde med förköps dealen. Fortfarande inga airpods, både jag och min man väntar på båda våra?! Hur ser de ut med leveransen på de? 

Användarnivå 7
Emblem +36

Halloj @danni och @Almedina ! :sunglasses:

 

I och med detta förköps-erbjudande vi haft så har även Airpods tagit slut i lager. Vi håller på att kötta ut dessa så fort vi kan i den mån det går, men för många så dröjer det. Målet är som i mitt första meddelande att skicka ut dem i samband med telefonen, annars kommer dem i efterhand som delleverans.

 

Ni som fått hem telefonen, är ni nöjda? Känns den bra?


Tusen tack för ert tålamod med detta verkligen! :rainbow:

Halloj@danni och@Almedina ! :sunglasses:

 

I och med detta förköps-erbjudande vi haft så har även Airpods tagit slut i lager. Vi håller på att kötta ut dessa så fort vi kan i den mån det går, men för många så dröjer det. Målet är som i mitt första meddelande att skicka ut dem i samband med telefonen, annars kommer dem i efterhand som delleverans.

 

Ni som fått hem telefonen, är ni nöjda? Känns den bra?


Tusen tack för ert tålamod med detta verkligen! :rainbow:

 

Min iPhone 11 Pro Max är riktigt, riktigt jäkla bra. Batteritiden är smått absurd, och kamerorna imponerar definitivt. Min fru muttrar varje gång jag påpekar hur bra den är (hennes 11 Pro har inte kommit än).

Användarnivå 7
Emblem +36

Skönt att höra @danni ! Kan inget annat än att hålla med dig om dem punkterna. Har samma lur, och min favorit är just batteritiden som är galen! :fireworks:

 

Apple pratade även om att de som beställt iPhone 11-modellerna, nya iPaden eller klockan ska få testa på deras nya tjänst Apple TV+, som jag hoppas lanseras snart. Den är jag taggad på! :grin:

 

Hoppas din fru får hem telefonen snart så ni båda kan njuta!

Skönt att höra@danni ! Kan inget annat än att hålla med dig om dem punkterna. Har samma lur, och min favorit är just batteritiden som är galen! :fireworks:

 

Apple pratade även om att de som beställt iPhone 11-modellerna, nya iPaden eller klockan ska få testa på deras nya tjänst Apple TV+, som jag hoppas lanseras snart. Den är jag taggad på! :grin:

 

Hoppas din fru får hem telefonen snart så ni båda kan njuta!

 

1:a november släpper de den tjänsten, och vi får ett års gratis prenumeration. Det är bara att gå in i TV-appen på telefonen och aktivera på fredag!

Användarnivå 7
Emblem +36

Det är ju superbra! Det ska jag absolut göra på fredag. Spännande att se vad de har för exklusiva filmer/ serier jämfört till de andra streaming-tjänsterna just nu, och ifall de kan mäta sig :thinking:

Sen avgudar jag, precis som resten av internet, det nya “dark mode” som kommit med senaste iOS. Både snyggt, och skönt för mina stirriga ögon! :nerd:

Beställde iPhone11 den 15 september som jag fick den 21 oktober. Airpodsen som man fick på köpet när man tecknade nytt abonnemang väntar jag dock fortfarande på, hade varit trevligt med någon slags uppdatering kring leveranstiden 😳

Användarnivå 7
Emblem +36

Beställde iPhone11 den 15 september som jag fick den 21 oktober. Airpodsen som man fick på köpet när man tecknade nytt abonnemang väntar jag dock fortfarande på, hade varit trevligt med någon slags uppdatering kring leveranstiden 😳

 

Hejsan @BeaN ! :nerd:

 

Har kikat och av de uppgifter jag fått fram så bör de levereras denna eller nästkommande vecka. De skickas i turordning som sagt, alltså till dem som beställt först - först.

 

Håller tummarna om att du har dem inom snar framtid!

Idag fick jag den andra telefonen. Den här gången låg det AirPods i paketet. Men de AirPods som hörde till den telefon jag redan fått har inte kommit än! Är inte det lite märkligt?

Tja får min iphone 11 förhopningsvis nästa vecka då den är skickad från lagret nu men undrar om airpodsen kommer komma med eller om jag behöver vänta ännu mer.

Användarnivå 7
Emblem +36

Hejsan @basse85 ! Jag flyttade din fråga till denna befintliga tråd, besvarar den din fråga? :relaxed:

Användarnivå 7
Emblem +36

Idag fick jag den andra telefonen. Den här gången låg det AirPods i paketet. Men de AirPods som hörde till den telefon jag redan fått har inte kommit än! Är inte det lite märkligt?

 

Ja det var märkligt @danni :thinking:
Du tog alltså en iPhone 11 med obegränsad surf under tiden då denna kampanj var aktiv? Jag rekommenderar att slå en pling till kundservice för att kontrollera så att allt stämmer :nerd:

Yes, tack så mycket. Ska äntligen åka och hämta ut telefonen i eftermiddag, får se om det ligger ett par hörlurar där i eller inte :)

Idag fick jag den andra telefonen. Den här gången låg det AirPods i paketet. Men de AirPods som hörde till den telefon jag redan fått har inte kommit än! Är inte det lite märkligt?

 

Ja det var märkligt@danni :thinking:
Du tog alltså en iPhone 11 med obegränsad surf under tiden då denna kampanj var aktiv? Jag rekommenderar att slå en pling till kundservice för att kontrollera så att allt stämmer :nerd:

 

Ja, jag beställde två iPhone 11 Pro exakt samtidigt. Har fått bekräftat att jag ska få AirPods till bägge, men det följde bara med till den ena. Jag får slå en pling. Tur jag köpte två par AirPods Pro i förra veckan också så jag inte behöver hålla telefonen i handen som någon annan plebej 🤣

Användarnivå 7
Emblem +36

 

Ja, jag beställde två iPhone 11 Pro exakt samtidigt. Har fått bekräftat att jag ska få AirPods till bägge, men det följde bara med till den ena. Jag får slå en pling. Tur jag köpte två par AirPods Pro i förra veckan också så jag inte behöver hålla telefonen i handen som någon annan plebej 🤣

 

Hmm, märkligt! Jo men slå en pling och dubbelkolla så inget tokigt skett. Jag tror dock att de är påväg :grin:

 

Haha härligt! Har du fått hem dem? Om så är fallet, Är du nöjd med dem?

Svara