Fråga

esim galaxy watch

• 11 augusti 2019
  • 4 svar
  • 647 visningar

När kommer esim till Samsung galaxy WATCH?
Är så innerligt trött på allt shitsnack som ni gett sista året, där ni påstår att utvecklarna håller på med det och att det kommer snart.
Kommer esim för Samsung överhuvud TAGET?
Eller lurar ni bara era kunder för att behålla dem.
Dett går ett tag men tror det är fler än jag som tröttnat på era icke svar.

4 svar

Användarnivå 7
Emblem +11
Hej,

nu har jag ingen officiell information från 3 mer än det som tidigare sagts - att man arbetar på det och kommer informera om när det finns tillgängligt. Men jag är väldigt säker på att man vill kunna erbjuda eSIM för fler enheter än endast Apples, det krävs ju för att kunna vara ett konkurrenskraftigt alternativ. Sen är det absolut tråkigt att det dragit ut på tiden.
Samma djävla trötta svar som kommuniceras hela tiden.
Kommer man att lansera esim för Samsung eller inte?
Skall det vara då svårt att svara på den frågan.
JA eller NEJ

Om man svara Ja på den frågan så kan man ge en uppdatering Hur det går och när man tror man kan lansera det.
Så djävla svårt kan det inte vara..
Det finns ju ett antal leverantörer som har det redan
Användarnivå 7
Emblem +11
Jag jobbar ju inte på 3, men jag vågar svarar ja på att de kommer lansera det. Men jag tror helt ärligt att man är försiktiga med att gå ut med en tid på när det kan tänkas lanseras pga att saker kan uppstå, tyvärr. Om man ger en tid och inte lyckas hålla den skapar ju även det ett missnöje. Håller tummarna för att det kommer snart! 🙂
Problemet är ju att man har inte kommunicerat någonting..
Om man avser att lansera esim för Samsung bör man väl ändå kommunicera det till sina abonnenter.
Sen förstår även jag att det kan vara svårt att ange tidpunkt.
Som kund vill jag veta var de ha för ambitioner och vara uppdaterad Hur det går.
Det är väl det minsta man kan begära.

Svara