Besvarat

eSIM till Galaxy Watch

• 13 september 2018
  • 181 svar
  • 49576 visningar

Visa första inlägg

181 svar

Ni har jobbat med detta länge nu, är det så att era konkurrenter har bättre kompetens/resurser när det gäller ny teknik? Eller vad är problemet?

Har själv fått många svar från säljare att de jobbar på det och att det kommer ut snart!
Det saknas verkligen transparens med era kunder som verkligen gillar era tjänster och lägger både tid och pengar på er. Är det så att Tre inte vill ha bra relation med sina kunder?

Önskar att produktägaren skriver ett uttal om vad det som gör att det tar så lång tid.
Har de börjat utvecklingen?
Är det lågprioriterat?
Kommer det överhuvud taget att lanseras?
Ska man förvänta sig lika lång tid på andra "nya" produkter som Tre börjar sälja?
Hej, när är det planerat att Esim ska komma till Samsung Galaxy Watch? Senaste svaret jag hittade från er var ungefär 8 månader sedan.. har ni nåhon ny uppdatering på hur situationen ser ut idag?
Användarnivå 4
Emblem +10
Hej, när är det planerat att Esim ska komma till Samsung Galaxy Watch? Senaste svaret jag hittade från er var ungefär 8 månader sedan.. har ni nåhon ny uppdatering på hur situationen ser ut idag?

Hej @Panda! Jag flyttade ditt inlägg till en redan befintlig tråd som berör ämnet. Tyvärr har vi i dagsläget inte någon mer information, men när vi vet mer kommer vi att uppdatera det i denna tråd.

Jag beklagar verkligen att väntan är så pass lång och önskar verkligen jag hade något tydligare att förmedla just nu.
Helt ynkligt att ett företag av tres storlek inte ens kan ge upplysning om man överhuvudtaget avser eSim för Samsungs watch dvs inte bara IOS utan även Android.
Har varit kund i många år, men nu börjar det bli dags att byta operatör!
Chopper
3 är sena. Telia har redan eSIM till Samsung Galaxy Watch. Se info: https://www.telia.se/privat/telefoni/abonnemang-kontantkort/esim
Nu börjar det bli pinsamt för TRE, att man inte kan lösa detta eller att komma med relevant information i ärendet.

Svara