Besvarat

Galaxy Watch Esim

  • 4 november 2019
  • 1 svar
  • 326 visningar

Hej. 

Har uppgraderat min, min frus och mina barns smart watches till Galaxy Watch. Är oerhört besvikna när vi nu fått höra att ni inte kan erbjuda oss esim som komplement till våra abonnemang. 

För att vårt företroende till er som leverantör skall finnas kvar förväntar jag mig nu raka besked om när vi kan aktivera denna funktionalitet och en trovärdig och ärlig förklaring till varför ni inte ännu kan erbjuda detta.

 

Notera: Det är för mig och säkerligen många av era kunder samt aktieägare överkomligt om ni skulle erkänna att ni, på grund av mänskliga faktorn, har brustit i er leverans angående detta. 

OBS en av grundreglerna för att behålla sitt förtroende när man pudlar(erkänner att man gjort bort sig), rent PR-mässigt, är att det man kommunicerar när missnöjet uppkommit - det håller man. 

 

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till smartklockor och tillbehör

icon

Bästa svar av JeppePeppe 8 november 2019, 08:46

Hej @Rikard Lindholm, välkommen till 3Community :slight_smile:
 

Ledsen att vi inte har stöd för eSIM på Galaxy Watch ännu, och att du inte fått informationen innan du beställde klockorna. Det är givetvis tråkigt att det beräknade leveransdatumet som var i mitten av Oktober inte blev av, om jag kunde ändra på det så hade jag inte tvekat en sekund.
 

Detta är något som väldigt många väntar på och jag kan försäkra dig om att det är i full rulle och är här snart. Jag har tyvärr ingen möjlighet att få fram info till varför det dröjt som du undrar över, men jag har fått uppgifter om att den beräknade lanseringen rör sig om ett par veckor och inte mer.
 

Jag håller tummarna om att den är här inom kort och att du är nöjd med dina nya klockor! :rainbow:

Visa original

1 svar

Användarnivå 3
Emblem +4

Hej @Rikard Lindholm, välkommen till 3Community :slight_smile:
 

Ledsen att vi inte har stöd för eSIM på Galaxy Watch ännu, och att du inte fått informationen innan du beställde klockorna. Det är givetvis tråkigt att det beräknade leveransdatumet som var i mitten av Oktober inte blev av, om jag kunde ändra på det så hade jag inte tvekat en sekund.
 

Detta är något som väldigt många väntar på och jag kan försäkra dig om att det är i full rulle och är här snart. Jag har tyvärr ingen möjlighet att få fram info till varför det dröjt som du undrar över, men jag har fått uppgifter om att den beräknade lanseringen rör sig om ett par veckor och inte mer.
 

Jag håller tummarna om att den är här inom kort och att du är nöjd med dina nya klockor! :rainbow:

Svara