Besvarat

Har inte mottagit någon orderbekräftelse

  • 7 October 2019
  • 3 svar
  • 507 visningar

  • Registrerad användare
  • 0 kommentarer
Hej, har beställt en klocka via chatten för nån dag sedan men ej fått någon orderbekräftelse?
Blev det ej av, gjordes ingen beställning eller tar det några dar att få denna på mail?
har lämnat uppgifterna rätt och fick klartecken på att de va fixat via chatten...

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till smartklockor och tillbehör
icon

Bäst svar av Emanuel 8 October 2019, 16:30

Visa original

3 svar

Användarnivå 5
Emblem +9
Hejsan @Toke och välkommen till forumet :-)


Du bör få en orderbekräftelse omgående när beställningen lagts. Kika i din skräpinkorg en snabbis.
Återkom om du inte fått den där eller så kan du kika direkt med vår kundservice.
Hejsan @Toke och välkommen till forumet :-)


Du bör få en orderbekräftelse omgående när beställningen lagts. Kika i din skräpinkorg en snabbis.
Återkom om du inte fått den där eller så kan du kika direkt med vår kundservice.


Jag har samma
problem.

Har icke fått en enda e-post från er no-reply mail.

Har däremot fått från era kundbehandlares mails.

Jag saknar en bekräftelse på en ny telefon och abonnemang.

Jag har ändrat min @ i mitt tre nu, från en e-post jag alltid använder, till en backup, men vet inte hur jag ser till så det blir skickat rätt på själva bekräftelsen. Vill liksom kunna se att det faktiskt hänt.

Pratat med kundservice två gånger angående detta, men endast fått ”borde komma snart” i svar.

Jag har kollat vanlig inkorg, och skräpposten.

Hur ser jag bekräftelsen, om jag inte fått den per e-post? Finns det något sätt?
Användarnivå 7
Emblem +36

Hejsan @Rickster ! Välkommen hit till 3Community!

 

Ifall du nyligen ändrat din e-post i Mitt3 så beror det nog på det. Vi kan tyvärr inte skicka om orderbekräftelsen eller så, men ifall du vår kundservice så kan vi skriftligt/ muntligt bekräfta att beställningen ligger aktiv :grin:  Så att du inte behöver gå runt ovetandes.

Svara