Besvarat

Abbonemang Viggo

  • 2 October 2019
  • 3 svar
  • 322 visningar

Hej

Min son blev "lurad" att ta ett helt onödigt abbonemang genom Viggo ( telefonförsäljare )
Tack vare det ( tror jag ) blev han sen uppringd av detta Mobilegroup Teknikvännen, Telefonihuset
som lurade han ännu mer.
Vid kontakt med er tre så fick han avsluta 3 abbonmanget hos er.
Mobilegroup slåss vi fortfarande med, trots löften från dom att abbonemang ( fakturor ) är makulerade.

Finns det nån möjlighet att få tillbaka summan som han stått och betalat in till er för sitt värdelösa 3 abb. ?
Ca 6 - 7 månader

 

[b][Redigerat] - [/b][i]Ämnet har flyttats till abonnemang[/i]

icon

Bäst svar av Emanuel 3 October 2019, 14:45

Visa original

3 svar

Användarnivå 5
Emblem +9
Hejsan @lifstar

Jag beklagar verkligen om ni upplever att ni blivit lurade av en tidigare återförsäljare.
Ni behöver i detta fall kontakta vår kundservice för att se över ärendet.
Trodde detta var kundservice?
Användarnivå 7
Emblem +36
Trodde detta var kundservice?

Detta är 3Community - men förstår absolut att det kan vara förvirrande ☺️

Här på forumet kan vi hjälpa till med mycket, men ärenden som ditt egna där vi behöver se över dina uppgifter djupare så behöver du kontakta vår kundservice. Du når dem på nummer 0735-300 400.

Hojta till ifall du har några funderingar eller så!

Svara