Besvarat

Android 11 Samsung

  • 3 December 2020
  • 6 svar
  • 223 visningar

Användarnivå 1
  • Rookie
  • 9 kommentarer

Hej!

Samsung har idag 2020-12-03 släppt Android 11 till Galaxy S20. När kommer 3 släppa den till sina telefoner?

(Önskar att ni inte hade eget uppdateringsspår HTS och höll er till Samsung egna NEE).

icon

Bäst svar av Chipsgeneralen 3 December 2020, 21:43

Visa original

6 svar

Användarnivå 7
Emblem +38

Hej!

Samsung har idag 2020-12-03 släppt Android 11 till Galaxy S20. När kommer 3 släppa den till sina telefoner?

(Önskar att ni inte hade eget uppdateringsspår HTS och höll er till Samsung egna NEE).

 

 

Hej, som jag förstår det rullar uppdateringen ut. Dvs olika regioner och olika telfoner får olika snabbt. Men en utrullning betyder verkligen inte att alla får det dag 1. Utan det kan dröja rätt länge innan man får tag i den nya uppdateringen. Tyvärr, önskar att android och samsung jobbade lite mer som Apple och bara släppte uppdateringen till alla dag 1. 
Det handlar om som du säger operatörer, regioner osv. 
 

 

Men jag sitter febrilt och väntar på januari och Fold 2 update....Android 11 ska vara bättre för vikbart som jag förstår det! :) 

När kommer uppdateringen ut till samsung galaxy s20 5g??

Användarnivå 7
Emblem +38

När kommer uppdateringen ut till samsung galaxy s20 5g??



Hej, den rullar ut. Tror det är svårt att säga ett datum just nu. Men många verkar få uppdateringen från och med förra veckan och löpande. 
Så det dröjer nog inte superlänge innan du kommer kunna uppdatera. Såhär ser det ju ut varje år med just en löpande strategi.  

 

Det kommer nog inte dröja superlänge. :) 
 

Användarnivå 1

@Chipsgeneralen tack för svar. Det var det jag misstänkte, inväntar med spänning :grin:

Användarnivå 1

Nu har uppdateringen kommit till S20 5G! En rejäl changelog!💪🥳

 

Användarnivå 7
Emblem +38

Nu har uppdateringen kommit till S20 5G! En rejäl changelog!💪🥳

 

Kul!

Lite avundsjuk är jag allt! 

Svara