Besvarat

Bytt lösenord men fungerar inte

  • 11 August 2018
  • 1 svar
  • 297 visningar

skriver det nya lösenordet men får bara lösenord
har min puk kod om den är till hjälp.
Vad gör jag. Är i behov av min mobil då jag inte har annan kommunikation

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang
icon

Bäst svar av Nils 13 August 2018, 10:24

Visa original

1 svar

Användarnivå 5
Emblem +36
Hej svabban och varmt välkommen till 3Community! :-)

Vilket lösenord är det mer exakt som du syftar på? Är det så att det är till Mitt3? Då kan du nämligen välja Glömt lösenord och ange ditt användarnamn. En länk skickas till din mail där du kan återställa lösenordet.

Är det din PIN-kod kan du ange felaktig kod tre gånger och därefter ange din PUK-kod! 🙂

Svara