Besvarat

Skicka surf fungerar inte?

  • 19 August 2018
  • 4 svar
  • 441 visningar

Hej!
varför får jag felmeddelande när jag skickar surf till ena sonen? Nummeet kan inte ta emot surf. Har ju gått jätte bra förut? Han har tre han med.
Mvh Emma

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till våra tjänster och appar - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
icon

Bäst svar av Pettersson 20 August 2018, 11:41

Visa original

4 svar

Användarnivå 7
Emblem +40
Hej! Vad har han för typ av abonnemang?
Användarnivå 7
Emblem +10
Hej!
varför får jag felmeddelande när jag skickar surf till ena sonen? Nummeet kan inte ta emot surf. Har ju gått jätte bra förut? Han har tre han med.
Mvh Emma

undefinededigerat] - Ämnet har flyttats till våra tjänster och appar - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre


Hej @Emba1984 , har du fått det att fungera eller upplever du fortfarande problem?☺️

Hej! Har en fråga angående skicka surf. 
Sista tiden har hänt flera gånger att skickar surf apoen fungerar inte på grund av ”Stängt för underhåll” 

Första gången vi tänkte det är ok kanske behövs underhållas men när det händer flera gånger på kort tid det är konstigt.

Undrar varför är stängt så ofta är lite besviken när hade behövt skicka til barnen som var inte hemma och fungerar inte.

mvh Julianna 

 

Användarnivå 5
Emblem +9

@Julianna Jag är ledsen att det strulat flertal gånger med vår tjänst 3Skicka surf. Vi jobbar på det för fullt och vår högsta prio är att få igång det. Målet är också givetvis att det ska fungera kontinuerligt.  

Svara