Fråga

3Svar fungerar inte

  • 22 December 2019
  • 14 svar
  • 770 visningar

Användarnivå 1

Telefoninställningar/s9 samsung

Nummer till röstbrevlåda står inte inställt? Jag har den inkopplad…

Och tjänsteleverantör i bockat röstbrevlåda.

Men vidarekoppling röstsamtal står inaktiverad på alla alternativ?

Varför ser man inte till vilket nummer?


14 svar

Användarnivå 5
Emblem +10

Hej @ny abonnent.

Är det numret till 3Svaret (telefonsvararen) du söker?

För att lyssna av ditt 3Svar ringer du 333 från din 3Mobil.

 

 

 

Användarnivå 1

Nej, det vet jag... om du läser allt så förstår du...

Användarnivå 5
Emblem +10

Nej, det vet jag... om du läser allt så förstår du...

 

Då måste jag tyvärr erkänna att jag inte förstår vad du undrar över. Kan du utveckla? :slight_smile:

Användarnivå 1

Inställningarna i min samsung-s9

Kolla vad jag skrivit, vad svårt att förstå?

Har du en likadan?

Användarnivå 5
Emblem +10

Ring in till kundservice  istället så kan dem hjälpa dig att se över ditt ärende. 

 

Användarnivå 1

har ring till kundservice dom svarar inte på frågan, utan gav mig en ny kod till tre svar…

det är telefoninställningarna i telefon appen på min samsung s9

om man klickar på dom tre prickarna uppe till höger så ser man inställningar efter man klickat på den så står det röstbrevlåda, om man klickar på inst. för röstbrevlåda står det nummer till röstbrevlåda

(inte inställt) borde väl stå ett nummer det är kopplat till? telfonsvararen/röstbrevlådan funkar men varför står det inget inställt i telefon? och om man klickar på kompletterande tjänster-vidarekoppling av samtal/röstsamtal-så finns alla alternativ där men det står inaktiverat? borde det inte stå vilka alternativ som är aktiva och till vilket nummer?

Användarnivå 7
Emblem +40

@ny abonnent Förstår jag dig rätt om ditt 3Svar fungerar som det ska och det du undrar över är varför det inte står något nummer när du kollar i telefonens inställningar? Du upplever alltså inget problem med 3Svar?

Användarnivå 1

Nej, svararen  funkar men den är inte registrerad i telefon..

Användarnivå 7
Emblem +40

@ny abonnent Då bör du nog kontakta din telefontillverkare om du undrar varför det inte står något. Mig veterligen så står det oftast endast att vidarekoppling osv är aktivt när man själv valt att aktivera en vidarekoppling. 
 

Nummer till telefonsvararen är nog endast 333 som eventuellt kunde varit inlagt där. Så länge 3Svar fungerar är det ju inget konstigt med nätet. 
 

Om du undrar över telefonens inställningsmeny eller funktioner är det tillverkaren som bäst kan svara på frågorna.

Användarnivå 1

Jag var i butiken och fråga dom verkar inte ha nåt svar heller varför det är så..

Men den funkade..

Användarnivå 5
Emblem +9

Vad bra att det löste sig @ny abonnent  :-)

 

hej, jag är ny och ringer till 333 för inställningar, men inget händer, ingen signal går över…?

Användarnivå 6
Emblem +40

Hejsan 🙂, @Trudy Fredriksson 

Vad har du för märke & modell på din telefon?

Har du testat att starta om , och även uppdaterat mobilen till senaste mjukvaran ?

Och funkar övriga samtal för dig ?

 

Mvh F

tack Frodrik, det fungerar nu, ska bekanta mig med funktionerna. mvh TF

Svara