Besvarat

Behöver reparera min mobil

  • 27 augusti 2018
  • 1 svar
  • 345 visningar

Hej,

Skulle behöva skicka in min telefon på service/reparation/garanti eftersom den har följande fel.

- Skärmen är glapp, ibland är skärmen helt svart, och ibland grön.
- Går inte att stänga av.
- Inköpt via tre.se i slutet av maj 2018
- Har aldrig tappats, varit utsatt för väta. inga repor på skärmen osv. 100% felfri.

Model:
Samsung S8 Pink 64GB (SM-G950F)


OBS! Jag har 20 mil till närmaste 3Butik, och vill därför be om att ni skickar hem fraktsedlar till mig så att jag kan skicka in telefonen på lagning.

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till teknisk support
icon

Bästa svar av Nils 29 augusti 2018, 10:10

Hej @myowncloudservice och varmt välkommen till 3Community! :-)

Vår kundservice kan hjälpa dig att skapa en reparationsorder. Då skickas det ett emballage hem till dig som du använder för att skicka in telefonen på lagning. Du hittar kontaktuppgifter till kundservice här.

Vi har även skrivit en guide gällande hur man går tillväga för att skicka telefonen på reparation. Jag länkar den nedan.

Reparation - lämna in din enhet på service
Visa original

1 svar

Användarnivå 4
Emblem +10
Hej @myowncloudservice och varmt välkommen till 3Community! :-)

Vår kundservice kan hjälpa dig att skapa en reparationsorder. Då skickas det ett emballage hem till dig som du använder för att skicka in telefonen på lagning. Du hittar kontaktuppgifter till kundservice här.

Vi har även skrivit en guide gällande hur man går tillväga för att skicka telefonen på reparation. Jag länkar den nedan.

Reparation - lämna in din enhet på service

Svara