Fråga

dålig signal

  • 2 September 2022
  • 3 svar
  • 98 visningar

  • Nykomling
  • 1 kommentar

Hej, 

det är väldigt dåligt signal hos mig almqvistgatan 34 för två veckor sen!!


3 svar

Användarnivå 6
Emblem +40

Hej😉 , @San 

Menar du att täckningen varit dålig i 2 veckor, eller just nu idag eller då för 2 veckor sedan och sen har det löst sig ?

Om det gäller Uppsala , så såg jag på täckningskartan att du har möjlighet till väldigt god täckning. Har du möjligtvis testat att starta om din Mobil eller enhet ?

Mvh F

Jag menar att det varit dåligt i 2 veckor , och jag starta om min mobil och enhet fortfarande samma problem!! 
jag kan inte ring från 3tre pga detta !!just nu använder jag min mamma abonnemang som hon har Telia 

Användarnivå 6
Emblem +40

Det låter inget vidare du !! Funkar det på andra ställen längre ifrån den adressen du nämnde ? Finns iaf ingen störning rapporterad.

Vad har du för märke & modell på din mobil?         @San 

Har du någon möjlighet att koppla upp dig till något Wifi / trådlåst internet ,  ifall du behöver göra en programvaruuppdatering eller uppdatera appar som kan påverka ?

 

Om det inte funkar något bättre så är det ju bra att kontakta kundservice på chatt eller telefon imorgon tex. Eller om man har vägarna förbi en 3Butik som kan kika.

https://www.tre.se/support?utm_source=internal&utm_medium=tre.se&utm_campaign=v%C3%A4lkommen%20till%20tre&utm_content=ny%20landningssida#kontaktaoss

 

Mvh F

Svara