Besvarat

Ingen internetuppkoppling

  • 7 September 2018
  • 5 svar
  • 504 visningar

  • Registrerad användare
  • 2 kommentarer
Jag har inte haft någon internetuppkoppling på telefonen på hela dagen. Något som är fel hos er?

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till teknisk support - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
icon

Bäst svar av Tristan 7 September 2018, 16:07

Visa original

5 svar

Användarnivå 5
Emblem +10
Hej Annika!

Det finns ingen känd och rapporterad driftstörning.

Har du prövat med att starta om din mobil?

Det brukar lösa 9 av 10 upplevda problem.
Har startat om den vid flera tillfällen idag men det hjälper inte.
Användarnivå 5
Emblem +10
Är det bara internetåtkomsten som det är problem med dvs har du kunnat ringa och ta emot samtal samt hantera SMS?

Har du kontrollerat så att mobildata funktionen är aktiv?
Kan vara bra att stänga av WiFi också medan du felsöker mobildata.
Mobildata var avstängd 🙈 vet inte riktigt hur jag kommit åt den.
tack för hjälpen!
Användarnivå 5
Emblem +10
Den mänskliga faktorn är mystisk.

Skönt att problemet löste sig så pass enkelt och snabbt för dig.

: )

Ha en trevlig kväll.

Svara