Ingen täckning på ena abonnemanget

  • 27 december 2018
  • 1 svar
  • 29 visningar

Hej
mitt ena abonnemang jag ingen täckning längre. Sonen kan alltså inte ringa ut eller ta emot samtal/meddelanden.
Gäller nr: XXXXXXXXXX
mvh Tove Malmström

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till teknisk support - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer

1 svar

Användarnivå 4
Emblem +10
Hej @ToveMalmström !

Hur har det gått med detta? Upplever du fortfarande problem? Något som jag alltid tipsar om, är att först och främst starta om telefonen om det är så att man upplever problem.

Återkom gärna och berätta lite mer så ska vi göra vårt bästa för att hjälpa dig! 👌🏻

Svara

    Vi använder cookies

    Genom att använda 3Community godkänner du att vi använder cookies för att förbättra och anpassa din upplevelse. Läs mer.

    Acceptera Cookie settings