Besvarat

One plus 6 wifisamtal

  • 1 June 2018
  • 8 svar
  • 2557 visningar

One plus 6 stöder wifisamtal men får de inte att funka ! Är de så dumt att ni inte stödjer denna telefon bara för ni inte säljer den ?
icon

Bäst svar av Johnny 4 June 2018, 09:35

Visa original

8 svar

Användarnivå 5
Emblem +5
Hej @Marcus, varmt välkommen till 3Community.
Stort tack för din fråga!

I dagsläget så finns inte One plus 6 bland de mobiler som är kompatibla med tjänsten wifi-samtal.
Vi arbetar aktivt med att fler mobiler ska bli kompatibla med tjänsten och du kan läsa den fullständiga listan av mobiler som för närvarande stöds på vår hemsida.
Vänligen skynda lite. Har sovrummet i källaren och wifi-samtal har räddat mig innan. Det funkar fint med telefonen i andra länder, så lösningen måste finnas hos er.
Hela mitt hus är utan täckning dock lov ordade tre att ja skulle ha täckning hemma innan jag tecknade abonnemanget. Men gick å lösa efer lite trixande med wifj samtal .
Nu står ja har företag å ingen möjlighet att bli nådd för ja vill ha en telefon ni inte säljer å min fråga är hur lång tid pratar vi innna ni fixar detta ??

Tittar man hos era konkurrenter Telia o deras underhuggare så har dom stöd för oneplus6 med wifisamtal.
Kanske dax att byta
Så, hur går det för er? 3 månader har gått. Finns det något nytt att hämta rörande wifi-samtal till oneplus 6?
Så, hur går det för er? 3 månader har gått. Finns det något nytt att hämta rörande wifi-samtal till oneplus 6?

Svar nej ... Dom säljer ju inte dom så dom aint give a single fock.

Stoppa i Telia kort i min funka direkt så de kan inte vara något svårt att fixa för dom gissningsvis 10 min arbetstid.
Pinsamt, jag har ett abonnemang hos leverantören, det betyder inte att jag skall vara tvingad att köpa telefoner av dom som jag inte vill ha. Suck. Ni ska väl ha in alla i "förbeställ iphone xs max"-träsket.
Man kan tycka att tre ska prata med sina kollegor i Danmark som har wifi samtal och volte på One+. Fungerar det i Danmark borde det inte vara så svårt att få det att funka i Sverige eller?

Dom drar inte mer pengar för vi får wifi samtal.
Däremot mer cash om folk måste byta till nått annat dom stödjer 🤗
Goodwill de va längesedan de fanns

Svara