Besvarat

Vart ser jag surf på Mitt3?

  • 24 March 2020
  • 3 svar
  • 321 visningar

Hej! Jag laddade precis ner Mitt3-appen men jag förstår inte var någonstans jag kan se hur mycket surf jag har vid starten på en ny månad. Var ska jag kolla?

 

// Redigerat // - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

icon

Bäst svar av JeppePeppe 26 March 2020, 08:36

Visa original

3 svar

Användarnivå 7
Emblem +36

Tjena @saragudmundsson, och välkommen hit till forumet!

 

Inne på Mitt3 så ser du din surf i den lilla lila bubblan för abonnemanget. Du loggar alltså in med abonnemangets nummer och trycker på den lila bubblan så ser du den surf du förbrukat, samt har kvar för månaden :grin:

Jag tycker generellt att appen är svår att förstå och få grepp om framförallt eftersom jag har både mitt eget abonnemang och mina barns men alla tre står i mitt namn och det blir så oerhört rörigt och svårt att hålla isär. Mycket otydligt. 

Användarnivå 7
Emblem +36

Jag tycker generellt att appen är svår att förstå och få grepp om framförallt eftersom jag har både mitt eget abonnemang och mina barns men alla tre står i mitt namn och det blir så oerhört rörigt och svårt att hålla isär. Mycket otydligt. 

 

Ifall det blir mycket att hålla koll på då du ser alla abonnemang inne i appen, så kan du logga in/ skapa konto med ett enskilt nummer och därav endast få information om det numret du är inloggad med. Då blir det inte lika mycket grejer som poppar upp :grin:

Svara