Tutorial

3Svar Smart

  • 26 March 2018
  • 0 svar
  • 3595 visningar
3Svar Smart
Användarnivå 3

Får du många röstmeddelanden och känner ibland att det är tidskrävande att komma åt ett sparat meddelande? Eller vill du bara höra det som sägs på slutet av meddelandet utan att behöva lyssna igenom allt? Har du iPhone och ett abonnemang hos Tre, då har du tillgång till en visuell röstbrevlåda som underlättar just det.

 


3Svar smart (även “Visual Voice Mail”) presenterar dina röstmeddelanden i en lista som ger dig en snabb överblick och förenklar din vardag. Spar tid genom att lyssna, spola fram, pausa, spara och radera precis som du vill. Utöver det kan du även administrera och spela in din hälsning direkt från gränssnittet.

3Svar smart fungerar endast med iPhone och ingår i våra fastpris abonnemang (inkl. 3Surfa). Har du ett annat abonnemang, går det naturligtvis köpa till tjänsten för 19kr/mån direkt via Mitt3.



Var hittar jag min visuella röstbrevlåda?
Gå in i Telefon > Röstbrevlåda.
Om tjänsten är aktiv kommer du finna alla dina meddelanden där.

 :warning:  Fungerar ej över WiFi


 

 

Vanliga frågor

 

Jag får ett felmeddelande när jag går in min röstbrevlåda
Det beror förmodligen på att du har stängt av ditt 3Svar. Kontakta kundservice för att slå på det.

Jag har ett företagsabonnemang med 3Växel, kan jag använda 3Svar Smart?
När du använder 3Växel så hamnar allt som har med 3svar att göra i 3Växel portalen eller 3Växel appen.

Fungerar 3Svar Smart över WiFi?
Nej, tjänsten fungerar endast över mobilnätverk.

Kan jag hantera mina hälsningsmeddelanden från 3Svar Smart?
Ja, i 3Svar Smart kan du välja hantera två hälsningsmeddelanden:
        Förval          Standardhälsningsmeddelande - ”Du har kommit till 0735.…”
        Anpassad   Personligt hälsningsmeddelande - ”Hej du har kommit till Anna.…”
Resterande hälsningsmeddelanden hanteras genom att ringa in till 3Svar. (Vid upptaget, längre frånvaro)
 

 


Det här ämnet är stängt för kommentarer