Besvarat

Gruppsamtal /telefonkonferens

  • 17 November 2020
  • 5 svar
  • 3464 visningar

Hej,

försöker få till gruppsamtal/ telefonkonferens (från iPhone till båda iPhone och Andrdoid) men lyckas inte slå ihop samtal. Har det med abonnenter / operatören att göra? Går inte detta när man har 3 som operatör?

Tacksam för svar/ hjälp i frågan.

 

Med vänlig hälsning

Marthe

icon

Bäst svar av Erik 18 November 2020, 09:46

Visa original

5 svar

Användarnivå 7
Emblem +40

@Marthe Hej,

 

när du försöker slå ihop samtalen, får du något felmeddelande?

Hej @Pettersson

Nix, inget meddelande när jag försöker slå hop samtalen, det funkar bara inte…. 

Inget händer. Det går att byta samtalspartner, med den vågiga pilen, men lite kopla så vi alla kan höra varandra. 

Undrar om det kan vara inställningar hos 3 / abonnemanget, hört om något sådant?

Användarnivå 7
Emblem +10

Hej @Marthe, det stämmer bra. Om du inte har aktiverat “Flerpartssamtal” tidigare behöver du ta kontakt med kundservice antigen via Chatt eller telefon så hjälper dem dig med det. När det är påslaget kommer du att kunna trycka på “pilen” för att slå ihop samtal. :relaxed:

@Erik 

Yepp! Jag skrev till er (3) igår, och efter att idag ha meddelat kontroll-info (så att ni vet det är mig) var det fixat inom några minuter! 

Funkade hur bra som helst! Både på iPhone och Android 

 

 

Användarnivå 7
Emblem +10

@Erik

Yepp! Jag skrev till er (3) igår, och efter att idag ha meddelat kontroll-info (så att ni vet det är mig) var det fixat inom några minuter! 

Funkade hur bra som helst! Både på iPhone och Android 

 

 

Så bra @Marthe! Skönt att det löste sig relativt smärtfritt. :)

Vi vet att denna inställning vill man kunna ändra på egen hand via Mitt3 och jobbar för att få till denna funktionalitet. 

Svara