Kan inte logga in på Mitt3-appen

  • 9 May 2018
  • 6 svar
  • 1182 visningar

Hej
Jag kan inte logga in på appen med min mejladress som är kopplad till 2 mobilnummer
Det fungerar på sajten.

mvh
Janne

6 svar

Användarnivå 5
Emblem +5
Hej @Janne, och varmt välkommen till 3Community!
Tack för ditt bidrag!

Det låter väldigt underligt att det skulle fungera att logga in via webben men inte genom appen.
Först och främst så skulle jag förslå följande:

  • Kontrollera att du har internetanslutning på telefonen.
  • Säkerställ att du har den senaste versionen av appen.
  • Prova att ta bort och installera om appen.
Om inget av ovanstående fungerar så vore det toppen om du återkom med information om din mobilmodell och även mobilens mjukvaruversion. Det skulle också underlätta om du kunde ta en skärmdump på felmeddelandet som du får och lägga upp här.
Jag håller med!

Har provat att avinstallera appen! Samma resultat att appen bara tuggar som att den försöker logga in!
/Janne
Användarnivå 7
Emblem +10
Jag håller med!

Har provat att avinstallera appen! Samma resultat att appen bara tuggar som att den försöker logga in!
/Janne


Vill du återkomma med nedan information så ska vi titta närmare på det:
  • Telefonmodell:
  • Mjukvaruversion (iOS/Android):
Om du har möjlighet, ta en skärmdump på problemet och bifoga det här.
Användarnivå 5
Emblem +5
Hej @Janne,

Hur har allting gått med Mitt3-appen. Lyckades du logga in med din e-postadress?
Hej,

IPhone 6S +

med senaste OS
och det fungerade förut och efter senaste Mitt3 uppdateringen så slutade det fungera... märkligt är det!



[Redigerat] - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
Användarnivå 7
Emblem +10
Tack för att du återkom med informationen.
Våra utvecklare har nu tittat närmare på problemet som du upplever och kan dessvärre inte se att appen gör några anrop från din sida. Det vill säga, förfrågan från din telefon når inte oss.

Vill be dig att prova följande:

  1. Kontrollera att Mitt3-appen har åtkomst till datatrafik: Inställningar > Mitt3 > Mobildata
  2. Stoppa i ett 3Simkort och testa logga in igen. / Logga in på Mitt3 via en mobil som är uppkopplad mot Tres nät.
Återkom gärna och berätta hur det har gått.

Svara