Besvarat

Leveranstid beställning ny Telefon 3Försäkring AON

  • 23 August 2019
  • 2 svar
  • 171 visningar

Jag undrar hur lång leveranstid det är från att
3 Försäkringar (AON) beviljat min skadeanmälam samt beställt en ny telefon åt mig eftersom min gamla försvann när jag fiskade (förlust)

I måndags den 19 augusti kollade jag med (AON) om pengarna för självrisken på 899 kr hade kommit in på deras konto, och det hade de enligt (AON) och de talade då om att de skulle beställa en ny telefon åt mig omgående och skicka den till min folkbokföringsadress.

Om jag har fattat rätt så beställer (AON) en ny telefon utav er på 3.

Så det borde gå hyffsat snabbt, eftersom det inte är någon telefon som skall repareras.

Hälsningar
Marton Nilsson
icon

Bäst svar av Jocke 26 August 2019, 08:43

Visa original

2 svar

Jag undrar hur lång leveranstid det är från att
3 Försäkringar (AON) beviljat min skadeanmälam samt beställt en ny telefon åt mig eftersom min gamla försvann när jag fiskade (förlust)

I måndags den 19 augusti kollade jag med (AON) om pengarna för självrisken på 899 kr hade kommit in på deras konto, och det hade de enligt (AON) och de talade då om att de skulle beställa en ny telefon åt mig omgående och skicka den till min folkbokföringsadress.

Om jag har fattat rätt så beställer (AON) en ny telefon utav er på 3.

Så det borde gå hyffsat snabbt, eftersom det inte är någon telefon som skall repareras.

Hälsningar
Marton Nilsson
Användarnivå 5
Emblem +10
Välkommen hit @myowncloudservice.

Vilken tur att du hade en försäkring när olyckan var framme.

Vid din skadeanmälan tar det 1 - 3 dagar för AON att lämna dig ett besked. Ska telefonen inte in på reparation kommer en telefon beställas direkt från oss. Den generella leveranstiden kan skilja sig och för att se över det mer exakt skulle du antingen behöva kontakta AON eller kundservice.

Kundservice kan hjälpa dig att se över lagerstatusen på den enhet du ska få utskickad.

Svara