Under alla år som jag varit kund hos Tre har jag varit tvungen att begära nytt lösenord varje gång jag skall logga in på Mitt 3. Mycket irriterande! När jag fått det nya lösenordet loggar jag in och det fungerar - däremot inte gången därefter! Jag kan omöjligt vara den enda som drabbas av detta problem. Är van datoranvändare sedan 1980 och har aldrig stött på detta hos något annat företag. Har ni något förslag på hur man ska komma tillrätta med detta problem.
För övrigt är Tre:s hemsida/Mitt 3 sällsynt användarovänligt, trögt och ostrukturerat. Det saknas även möjlighet att komma i kontakt med Tre.se via mail från hemsidan, detta trots att vi skriver 2019!
Vore intressant att få ta del av vad Tre kallar "entusiastiska kunder" och deras erfarenheter som kund.
[Redigerat] - Ämnet har flyttats till våra tjänster och appar -
Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
icon
Bäst svar av Chipsgeneralen 26 April 2019, 16:34
Visa original