Besvarat

Mitt3 app

  • 24 June 2018
  • 4 svar
  • 377 visningar

  • Nykomling
  • 2 kommentarer
Tyvärr för Google Translate.
Hej från Tyskland. Snälla hjälp mig.
Med mitt nummer 07100003xxxxxx och mitt lösenord kan jag logga in på tre.se.
Jag är tillbaka i Sverige nästa vecka.
Jag vill återfylla förbetald kredit med app Mitt3.
Men med appen kan jag inte logga in med nummer och lösenord. Vad ska jag göra? Tack

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till våra tjänster och appar - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
icon

Bäst svar av Johnny 27 June 2018, 10:46

Visa original

4 svar

Användarnivå 5
Emblem +5
Hej @hajo, och varmt välkommen till 3Community!

Jag är osäker om jag förstod frågan korrekt, men som jag förstår det så vill du fylla på ditt kontantkort via Mitt3 men att du inte kan logga in med dina uppgifter.

Jag kan i det fallet rekommendera dig att fylla på ditt kontantkort via appen 3Fyll På. Du kan läsa mer om tjänsten och hitta länkar till Google Play och App Store här.

Fördelen med den appen är att du kan ladda på kontantkortet både som inloggad och utloggad. 🙂

Hoppas att det var svar på din fråga, om inte så är du varmt välkommen att återkomma!
Hej och tack för svaret.

SIM-kortet på 3 jag använder i en mobil LTE-router. Jag skulle vilja ladda krediter med appen till en mobiltelefon. I mobiltelefonen är inte SIm-kortet på 3.

På hemsidan kan jag logga in med Mobilnr och Lösord, inte i app Mitt3.

Appen "3Fyll På" finns förmodligen inte i den tyska Play Store.
När jag går in på "3Fyll På" i den tyska Play Store, kommer appen "Mitt3" att installeras.

För närvarande är jag inte inloggad i Sverige och inte i mobilnätet. Jag har inte förbetald kredit än. Är det felet?

Kommer appen "3Fyll På" först att installeras i Sverige?
Måste jag vara inloggad på det svenska mobilnätet och ha kredit?

Jag tycker att appen arbetade på min senaste semester 2017 i Sverige. Nu har jag en ny mobiltelefon och var tvungen att installera om den.

Tack och vänliga hälsningar
Användarnivå 5
Emblem +5
Då förstår jag! Om du inte kommer in på Mitt3 via din mobil så kan det vara så att appen behöver uppdateras till senaste versionen. Du kan annars alltid logga in på Mitt3 via en webbläsare och gå till fliken 3Kontant för att fylla på ditt kontantkort.

Du har även möjlighet att fylla på kontantkortet direkt via vår hemsida med betalkort eller Swish. Du knappar in ditt kontantkortsnummer och klickar på knappen fortsätt, sedan kommer du få upp alla påfyllningsalternativ som finns för dig. 🙂
Tack så mycket för hjälpen.
Från 5.7.2018 är jag i Sverige. Då ska jag prova det igen eller tanka på webbplatsen.
Hälsningar från Tyskland och lycka till idag mot Mexiko.

Svara