Problem med 3Försäkring Express

  • 19 August 2019
  • 5 svar
  • 491 visningar

Får ingen hjälp av Square Trade varför i hela friden skall jag betala för en tjänst som uppenbart är så helt kasst. Pratade med dom i förmiddags fick då till svar att nu skall det gå att lägga in en Skade anmälan på deras hemsida funkar fortfarande inte. Pratade med Er kundtjänst som skickade mig bara vidare till Square Trade det är tre som har sålt mig en försäkring då förväntar jag mig hjälp från tre inte bli skickad vidare jag bryr mig inte om tre har köpt tjänsten från annat företag. Förväntar mig att tre återkopplar till mig snarast annars så går jag till konsumentombudsmannen.

5 svar

Användarnivå 5
Emblem +36
Hejsan @Kusturban och varmt välkommen till forumet!

Jag förstår verkligen att det är frustrerande!

Jag kikade på deras hemsida och det ska fungera att göra anmälan via https://www.squaretrade.se/web-app/registration/launch. Var stöter du på problem i processen? Får du något felmeddelande?
Får följande felmeddelande ”Ett fel uppstod. Vänligen försök igen eller klicka på Hjälp för att få hjälp” kommer inte vidare.
har sökt SquareTrade Utan framgång rent lurendrejeri.
Användarnivå 5
Emblem +10
@Kusturban

Vart i processen dyker felmeddelande upp?
Jag provar nämligen och det fungerar för mig att komma åt och skapa en skadeanmälan. Jag använder mig av webbläsaren Chrome. Prova gärna en annan webbläsare för att se om det gör någon skillnad för dig.
Fick till slut hjälp av en handläggare på Square Trade som gick till botten med problemet. De hittade ett fel i min Mail adress vilket gjorde så att jag inte kunde göra felanmälan. Han fick i sin tur hämta sin chef då han inte har rätt att ändra redan inskrivna Mail adresser. Nä jag kommer nog undvika detta företag i fortsättningen. Väljer nog en annan operatör som har en annan försäkringsgivare.
Användarnivå 5
Emblem +10
Vad skönt att det löste sig tillslut i alla fall.

Svara