Besvarat

Skicka surf - ser inte alla abonnemang i appen

  • 17 november 2018
  • 2 svar
  • 81 visningar

  • Registrerad användare
  • 0 kommentarer
Hej,

Jag kan inte längre se alla mina tre abonnemang i skickasurf-appen. Tidigare låg dem där och jag kunde välja vilket abonnemang jag skulle skicka ifrån, men nu finns bara ett. Det är jag och mina barn som vi skickar emellan.
Mvh

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till våra tjänster och appar
icon

Bästa svar av Pettersson 18 november 2018, 16:17

Hej!

Om du testar att logga ut och sedan logga in igen, och säkerställer att du loggar in med din mailadress. Dyker alla abonnemang upp då?
Visa original

2 svar

Användarnivå 4
Emblem +7
God morgon @JenUin fungerade @Pettersson lösning för dig?
Användarnivå 7
Emblem +12
Hej!

Om du testar att logga ut och sedan logga in igen, och säkerställer att du loggar in med din mailadress. Dyker alla abonnemang upp då?

Svara