Besvarat

Bredband och router

  • 4 May 2024
  • 4 svar
  • 57 visningar

Jag har ett 3Bredband hemma obegränsat och fick hem en Orbi netgear router till detta. Om jag avslutar mitt abonnemang behåller jag routern då?

icon

Bäst svar av frodrik91 4 May 2024, 23:51

Visa original

4 svar

Användarnivå 6
Emblem +40

Hejsan !
@EliasCederwall

Ja, du behåller din Orbi router som du fick inom köpet av ditt bredband med bindingstid ,om du avslutar det i förtid och betalar den kvarstående summan “sluträkning”.

/F

Tack för det! Står att jag inte har någon bindningstid, då kan jag avsluta det nu å intr ha någon sluträkning kvar å betala?

Användarnivå 6
Emblem +40

Logga in för säkerhetsskull på mitt3 i app eller webbläsare och se abonnemangsdetaljer gällande bredbandet . Där ska det stå om det är någon kvarvarande månad . För du fick routern när du täckande avtal ? Antar du haft bredbandet ca 2 år eller längre . Eller har du skaffat routern separat . Så fall kan det vara eventuell avbetalning på just hårdvaran . 
 

/ F 

Här är mina abonnemangsdetaljer.

Har för mig jag haft det i 2 år, tror jag tecknade det juni -22, men tror det stod 36 månaders. Men då borde de väl stå något här om att jag har månader kvar att betala/en bindningstid? Jag fick med routern när jag tecknade avtalet. Tror det är obegränsade surfen jag betalar för?

Svara