abonnemang

  • 1 October 2022
  • 1 svar
  • 52 visningar

Hej, jag hade dubbelkollat om min bindningstid hos tre och den skulle avsluta i september även abonnemanget skulle upphöra till dess. Men jag ser att jag har fortfarande kvar, jag vill inte behålla Abonnemanget och jag har ringt och dubbelkollat två gånger om detta. Ni får gärna lyssna de samtalen jag haft med er och höra det, jag vill inte bara ha abonnemanget och det fortsätter  hela tiden. Idag är de första oktober och jag vill att ni avslutar detta abonnemang ! 
 


1 svar

Användarnivå 6
Emblem +40

Hejsan 👋🏻 , @Saliha 

Detta är inget som kan utföras här av forumet tyvärr ,  eftersom det inte är kundservice utan ett öppet forum. 
 

Du kan se din bindningstid på tjänsterna ifrån 3 samt avbetalningstid på telefonen genom att logga in på mitt3 i webbläsaren eller i appen mitt3 . 

Det kan möjligtvis vara så att det är kvar tid för avbetalning av hårdvara , i detta fallet telefon . Sen är tex September fakturan för användandet i Augusti månad. Dvs kommer fakturan i oktober kommer vara för september månads användande . 

Eller kontakta kundservice på telefon . Alternativt om man har nära till 3Butik. 

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

 

Med vänlig hälsning,  F 

Svara