Besvarat

ZAGG skärmskydds garanti

  • 7 October 2019
  • 6 svar
  • 4444 visningar

Jag har skapat ett konto på ZAGG men kan inte registrera adress, går inte att välja Sverige som land. hur ska jag göra för att registrera mitt skärmskydd och för att beställa ett nytt då mitt nu är trasigt?

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till smartklockor och tillbehör
icon

Bäst svar av Emanuel 8 October 2019, 16:24

Visa original

6 svar

Användarnivå 5
Emblem +9
Hejsan @Jossan2019 och varmt välkommen till forumet!

Enligt garantivillkoren så har vi möjlighet att erbjuda dig ett byte direkt i en av våra 3Butiker inom 30 dagar efter köp. Efter 30 dagar så behöver du registrera det trasiga skyddet på Zaggs hemsida och skicka in det för utbyte, och då tillkommer en fraktavgift. Jag misstänker att du har gått in på en felaktig sida i detta fall.
Användarnivå 2
Emblem

Va fan !! 
 

Jag ringde Zagg o dem sa kontakta tre så löser dem det jag har haft mitt skyddsglas i 3v o efter 2v så är det löst på en del av skärmen ringde tre butik allum partille. Nej sa dem vi tillverkar dem inte och zagg skall ordna det för defekt produkt är deras ansvar. 
nu blir jag fan arg att vara en ping Pong boll i moment 22 . Ser ovan att ZAGG hade rätt jag vill att någon från tre kontaktar mig detta är den första gången sedan ni startade företaget jag är jäkla besviken på er , jag skiter i esim till min Galaxy Watch men detta är inte ok att få mig att tro på er varför inte ni har alltid under alla år inte sagt osanna ting till mig men om den som ringde mig från butiken inte vet eller är osäker så räcker det att säga det till mig o att jag får kontakta någon mer insatt på tre inte hitta på sagor . Kokar det är piss pengar men principen och ärlighet.

hoppas att ni kontaktar mig här eller om ni har mitt nummer reg i ert system 

tack

david  

Användarnivå 5
Emblem +10

Hej @ANTwdw00.

Jag har ordnat så att du kommer att bli kontaktad av vår kundservice via mejl så kan dem kika på ditt ärende.

Jag vill även passa på att beklaga att du mottagit tvetydig information om vad som faktiskt gäller vid utbyte av skärmskydd från Zagg.

 

 

 

 

Användarnivå 2
Emblem

Tack för hjälpen Jocke fått mailet ringer på måndag;)

Hej!

jag försöker göra ett garantibyte genom zagg men det fungerar inte. Dels finns inte det skärmskydd jag har, i lager och har inte heller gjort de senaste två månader, jag har därför tänkt beställa alternativet de ger men när man kommer till betalning så får man besked att man inte är behörig?

när vi fick erbjudande om att ta skärmskydd i samband med nya telefon så skulle det vara livstid garanti och enkelt att byta? Känner mig lurad!

Användarnivå 6
Emblem +40

Hej , @Rebecca M 


Jag vet av min erfarenhet när jag köpte mitt Zagg skydd i butik , så när det gick sönder så va jag i kontakt med Zagg och gjorde en felanmälan , men hade lite svårt och hitta just den modellen . Men blev i slutändan att dom hjälpte mig via chatt och jag valde att lägga till lite pengar . Just då för att , ah det är ju tråkigt att glaset går sönder tänkte jag , men jag kanske la lite för lite från början.

Men ta direkt kontakt med deras support , så kan man ju tycka att dom antingen fixar samma eller likvärdig utan mellanhänder , om dom inte kan garantera en försändelse på så lång tid som du nämner med månader.  Eller en återbetalning av något slag via “3” eller hur ni det kan funka när 3 butiker är återförsäljare för dom .

Men är nog kanske någon felkod som dom har hos sig som visar att du inte är “behörig “ . Men kör supporten och nämn dina uppgifter så får dom se vart problemet ligger.

https://support.zagg.com/hc/en-us/articles/4413713944717-ZAGG-Protect-Contact-Customer-Care

Jag bytte till “Glass Elite privacy 360 “ iPhone 13 Pro Max , Men använder de inte , då jag använder min mobil som den är gjord för stunden , så har de liggandes. 

Hoppas det löser sig för dig snarast 😁😎

Mvh F

Svara