Hej.
Går det att göra någon form av periodisering av Samtals ID. Då man tex ringer ut från ett nummer på arbetstid och ett annat utanför arbetstid. Så man slipper ändra det manuellt varje gång?
Hej.
Går det att göra någon form av periodisering av Samtals ID. Då man tex ringer ut från ett nummer på arbetstid och ett annat utanför arbetstid. Så man slipper ändra det manuellt varje gång?
Hejsan ,
Är detta ungefär det du syftar på ?
https://assets.tre.se/dokument/foretag/tjanster/3vaxel/guider/webb/adminwebb_andra_oppettider.pdf
https://www.tre.se/treforetag/support/3vaxel
/F
Det går att ställa in ett schema så att du visar ett nummer när du ringer ut under arbetstid och ett annat nummer under övrig tid. Se länkad guide för mer information.
https://assets.tre.se/dokument/foretag/tjanster/3vaxel/guider/app/app_samtals-id.pdf
Vilken koll ni har!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
3Community är ett publikt forum. Vänligen dela inte känsliga uppgifter som exempelvis mobilnummer, personnummer, fullständigt namn eller adress.