Besvarat

min faktura?

  • 16 October 2022
  • 3 svar
  • 167 visningar

Hej, jag ringde in till kundtjänst och talade om att jag behövde dela upp min faktura och den medarbetaren jag pratade med då sa att jag kunde dela upp den själv och betala skulden som blev kvar efter hand. Och det lät bra och betalde då en del av fakturan. Nu får jag en påminnelse och ett meddelande om att mitt abonnemang pausas om jag inte betalar min faktura omgående. Så den medarbetaren ljög för mig och jag behöver min mobil. Och betalar alltid i tid. Men förra fakturan, från september kunde jag inte betala hela fakturan och betalade en del av den och hade tänkt betala resten denna månaden. Kan ni hjälpa mig med det? Kan inte pausa mitt abonnemang nu. Blev fundersam och besviken på detta med påminnelsen och att mitt abonnemang stängs om jag inte betalar fakturan snart. Jag kan inte betala den nu mitt i månaden..utan när lönen kommer den 27 okt.

icon

Bäst svar av frodrik91 18 October 2022, 17:41

Visa original

3 svar

Användarnivå 6
Emblem +40

Hejsan 🙂, @lideskold 

Tråkigt att höra att du upplever problem , låter som det möjligtvis blivit något slags missförstånd. Tyvärr är detta bara ett öppet forum och inte direkt kundservice . Så du behöver kontakta kundservice på telefon igen , så dom kan se över ärendet.

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

Mvh F

Hej. We have problem with fraud. To one of my number coming sms with payment 50sek per sms from lotteryclub I didn't open these messenges but it takes 2 times per day 50sek. I'm not okey with that and I can't stop it because messeges can't send to this number.  

Användarnivå 6
Emblem +40

Hi , 🙂@Justine , sorry to hear About that . Can you tell more About what it says in the text ? 

Best regards F 

Svara